eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Data: 2019-01-31 15:16:45
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: Tomalo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:01:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I w tym momencie nalezy przestac czytac Twoje pierdolenie zeby czasu nie marnowac.
    W Zukach, Syrenach , Warszawach itp regulator byl ustawiany na ok 14V. Byl to
    mechaniczny regulator i mial wiekszy rozrzut dochodzacy do +-0,5V. Problemy z
    odpalaniem wynikaly z czegos innego.

    To nie czytaj! Nie ma takiego obowiązku. Prądnica w Żuku miała napięcie znamionowe 12
    V natomiast alternator we współczesnym samochodzie ma napięcie znamionowe 14 V.
    Widzisz, te drobna różnicę?

    https://i.imged.pl/pradnica-syrena-zuk-warszawa-prad
    nica-syrena-zuk-warszawa-2-2.jpg

    https://polovni-delovi.com/delovi-Fiat-Stilo-Alterna
    tor-1.2-16-V_520249

    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/26/57/6f
    /alternator-bosch-honda-civic-vi-gen-14is-krzemienie
    wo-372269882.jpg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: