eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a81:528b:: with SMTP id g133mr176763ywb.1.1548939676376; Thu, 31
    Jan 2019 05:01:16 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:528b:: with SMTP id g133mr176763ywb.1.1548939676376; Thu, 31
    Jan 2019 05:01:16 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!fee
    der6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.co
    m!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no3499575qtk.0!news-out.g
    oogle.com!h3ni1843qtk.1!nntp.google.com!v55no3499573qtk.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 31 Jan 2019 05:01:16 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <7...@t...no1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <1way7esj2r3hi.ltpt9cmdkv4m$.dlg@40tude.net>
    <e...@t...no1>
    <5c4ef239$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@t...no1>
    <f...@t...no1>
    <8...@g...com>
    <7...@t...no1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 31 Jan 2019 13:01:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 12
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740588
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > > Jak na uruchomionym silniku z włączonym światłami masz 14,2 V to z całą
    > > pewnością przyczyną Twoich problemów jest uszkodzony akumulator.
    >
    > Jakie powinno być to napięcie? Zakładając, że akumulator jest naładowany,
    > a silnik zimny (wtedy podbija obroty).

    No pisaliśmy już n-razy iż winno być w okolicach 14,4 V na zimnym 14,5 na ciepłym
    14,2. Generalnie wszystko wyższe niż 14,2 V ale mniej niż 14,5 będzie dobre.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: