    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: O curwa, ale kyrk!
    Date: Wed, 5 Oct 2011 16:36:02 -0700 (PDT)

    On Oct 5, 5:36 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Nic nie udowodniłeś. Na razie to pyskujesz, że do gardeł sobie
    > skaczemy. No to powiedz mi ilu ludzi z powodów politycznych zginęło w
    > Polsce?

    Ilu by nie zginelo, to o tylu za duzo.

    > Nic takiego nie napisałem. Po prostu kłamiesz.

    Po prostu albo jestes glupi abo takiego udajesz i nie wiesz co to
    przenosnia.

    > A co? To tylko tobie wolno trollować? A co twoja piaskownica? Mam takie
    > samo prawo trollować jak każdy. Przynajmniej trzymam się wątku o
    > trollowaniu.

    A nic. Wolno trollowac komu sie podoba i przeciez nie jeden raz
    pisalem, ze celowo trolluja w moich watkach a ja to nawet lubie i
    chetnie odpisuje.
    Piskownica wspolna ale "babeczka z piasku" moja i ja decyduje jak ja
    ozdobie.
    jak nie chcesz byc obrzygany, to sie dostosuj, albo potem nie skarz
    sie ze cie obrzygalem.

    > O widzisz. A jak ci zalezę za skórę to mnie przyjedziesz i rozwalisz?

    Chcialbys...
    Moge to zrobic tylko w obronie wlasnej podczas zagrozenia i napewno
    bym to zrobil gdyby zaszla potrzeba i mozliwosc.

    > Nie przyjedziesz, nie wpuszczą cię do samolotu.

    Mnie wpuszczaja bez problemu.
    Nawet na lotnisko mnie wpusczali i wypuszczali, na ktorym wyrwano
    jednego "polskiego prawdziwka", paralizatorem

    > Łał. normalnie maczo raz zobaczył źbika i strzelał ze sztucera do niego.
    > Dla nie wtajemniczonych Żbik to taki trochę większy kot domowy. Jest
    > mniejszy niż niejeden chodowany w domach.

    Taki zyjacy w polsce, tak.
    Te zyjace w hameryce potrafia sie rzucac na czlowieka a z wieloma
    dorodnymi psami radza sobie doskonale.

    > Ale co to ma do tematu trollowania w tym wątku? Co mnie to obchodzi?

    Moj watek, wiec sobie trolluje o czym ja chce a nie o czym ty chcesz.

    > Ty to nawet liczyć nie umiesz. 30 tysiący rocznie. To małe miasto jest.
    > Pewnie wielkości tego z którego pochodzisz.

    Pochodze z miasta, w ktorym fotografowalem narodziny dwostutysiecznego
    mieszkanca, pracujac wtedy, jako fotoreporter w wydawnictwie
    kieleckim.

    > Pyskują. Nie strzelają. Ot i tyle. Jak przekupki na targu.

    Dobrze by bylo, zeby na tym sie tylko konczylo.
    Ty chyba jednak przebywasz w odosobnieniu od swiata cie tam
    otaczajacego.

    > Ten naród do broni miał powszechny dostęp jescze nie tak dawno temu i
    > jakoś się nie wystrzelał.

    To samo podaje jako argument na posiadanie broni przez tamten narod.
    Czy cos sie az tak drastycznie zmienilo, ze nagle obawy sa, o
    wystrzelanie sie tego narodu?

    > Widzą że masz jakiś problem. Ja nie pytam o zezwolenia.
    > Ja pytam gdzie to skakanie do gardeł?

    Popatrz na linki, ktore podalem.
    Jak zechcesz, to sam znajdziesz wiecej, bo nie sadze, ze jestes az tak
    ulomny, zeby sobie z tym nie poradzic.

    > No i dobrze. A ta grzywna jest jednorazowa, czy co miesiąc ją
    > wymierzają że nie chcę mieć broni.

    Bron sprawdzaja co rok lub co 2 lata, i za pierwszym razem daja termin
    do uzupelnienia nieprawidlowosci.
    I po uplywie terminu sprawdzaja, wtedy jest grzywna ktora mozna
    zaplacic albo w wyznaczonym terminie stawic sie na rozprwae sadowa'
    Tak jest w moim stanie z kazdym mandatem za wykroczenie drogowe,
    Dosteje sie mandat, ale na mandacie jest odrazy termin rozprawy
    sadowej jesli sie manmdatu nie zaplaci czczesniej.
    To bardzo dobre rozwiazanie.
    Tylko raz w takiej sytuacji, skorzystalem z sadu i sie oplacilo.

    > A są stany w których za noszenie bielizyn na lewą stronę jest grzywna?

    Nie slyszalem o czyms takim ale wcale bym sie nie zdziwil, gdyby tak
    gdzies bylo.
    To nie koniecznie musi nyc caly stan ale jakies hrabstwo czyli country
    po hamerykansku.

    > Ale to bydło teraz napływające? Czy też napływjące 10, 20, 30, 40, 50....
    > lat temu? W której transzy się załapałeś?

    hehehe zalapalem sie w transzy przeszlo 25 lat temu.
    Przyjechalem dosc niespodziewanie dla mnie gdyz dostalem
    niespodziewane zawiadomienie o stawieniu sie do ambasady
    amerykanskiej.
    Nie mialem najmniejszego pojecia w jakim celu, mam sie tam zglosic.
    Dopiero na miejscu sie wyjasnilo, ze jak chce to moge natychmiast
    wyjezdzac do ameryki i im szybciej tym lepiej.

    > Tak gdzieś od XVII w do północnej bydło napływa.

    Naplywa caly czas roznymi drogami i z roznych powodow.
    Naplywaja tez znakomitosci i wielkie osobistosci.

    > No cóż. Tajemnicę mi zdradź. W końcu jesteśmy w niekomuszym medim.
    > Ale to na pewno nie amerykanie strzelają, tylko napływające bydło.

    Tez nie zawsze.
    I nie ma jakiejs reguly, kto jest amerykaninem a kto nie.
    Mozna miec tutejszy paszport i czuc sie obywatelem innego kraju.
    Mozna nie miec tutejszego paszportu i czuc sie amerykaninem.

    > Już jest zniewolona. A niedługo dupy z NJ nie ruszysz bez zezwolenia
    > nawet do Pensylwanii, żeby kolejne kocię ubić.

    Czego to ludzie nie wymysla?
    Jak na razie nie ma potrzeby, obawiac sie tego.
    Sa organizacje, ktore na duzy zapas, robia jakas akcje i bardziej z
    potrzeby ciagniecia pieniedzy.
    Sa organizacje walczace niby z rzadem i finansowane przez ten rzad,
    zgodnie z obowiazujacym prawem.

    > Wszystko w trosce o twoje bezpieczeństwo. Jak w CCCP.

    Porownujesz dzien do nocy.
    Nawet w europie macie bardziej przesrane pod tym wzglwdem, niz tutaj.

    > No to rzeczywiście bezpiecznie. Skoro każdy dom to musi być twierdza.

    Nie musi - takie sa tradycje.
    Ludzie tej tradycji bronia jak wlasnego majatku.
    W niektorych stanach, prawo zezwala na zabicie czlowieka wkraczajacego
    na prywatna wlasnosc.
    Moze to zrobic wlasciciel, albo wezwana policja.
    W niektorych miejscowosciach Arizony wprowadzono kilkanascie lat temu,
    obowiazek posiadania broni dla wychodzacych z domu.
    Nie wolno tylko zadnej broni miec ukrytej przy sobie.
    Musi byc widoczna.
    Za posiadanie ukrytej broni, jest tam stosowna kara.
    Rygory obowiazuja stalych mieszkancow a turystow juz nie, ale nie
    zabraniaja im posiadania broni, byle nie byla ukryta.

    > Ale jakiej prawdy? Że co? Bo zupełnie nie rozumiem.

    Prawdy o strzelaninach, prawdu o prawie, prawdy ktora jest im nie
    wygodna.

    W posce wprowadzono wiele praw obciazajacych odpowiedzialnoscia
    szarych obywateli.
    Prawa, ktore bylyby korzystne dla ludzi, nie zostaly wprowadzone ani o
    takich sie nie mowi.

    > Ja ciągle czekam na to aż mi ktoś skoczy do gardła i doczekać się nie
    > mogę. Ale ty wiesz lepiej.

    Jesli chcesz koniecznie miec obity pysk, to w najgorszym wypadku,
    przejdz sie do knajp o ktorych pisales.
    jakos nie pojmuje, za co mozna w knajpie miec obity pysk.

    Ostatnie 5 lat pracowalem wlasnie w knajpach i nocnych lokalach,
    fotografujac tam wszystko co tylko bylo mozliwe do sfotografowania.
    Tylko dla jednego z takich klubow, wykonalem przeszlo 167 tysiecy
    zdjec.
    Klub juz od nowego roku nie istnieje, nazywal sie Studio allzone.
    Wlasnie dla tego klubu byla wykonana moja website aby bywalcy mogli
    przegladac i zamawiac w latwy sposob dla siebie zdjecia.
    Platnosci tez byly dokonywane za posrednictwem tej strony.
    To byla pierwsza sytuacj, ktora niejako zmusila mnie do stworzenia
    takiej mozliwosci.bo bywalo, ze dziesiatki klientow zamawialo zdjecia
    a obsluzyc ich osobiscie nie dalbym rady w pracowni.
    Dlatego strona dalej posiada adres allzone a po zakonczeniu
    dzialalnosci klubu dodalem adres ziggyphotoonline.

    Pracujac w tym i innych podobnych klubach, tylko raz mialem powazny
    konflikt z osobnikiem, ktorym byl oczywiscie polak.
    Przy drugim incydencie zglosilem sprawe na miejscowej policji i sprawa
    sie natychmiast zakonczyla.

    W innym klubie mialem ciekawa rozmowe z policjantem, ktorego
    fotografowalem podczas jego pracy jako tajniaka.
    Po rozmowie, wymienilismy sie wizytowkami i zdarzylo sie, ze kilka
    tygodni potem zatrzymal mnie podczas jazdy samochodem, bez sprawnego
    jednego swiatla.
    Poznal mnie natychmiast i sie posmialismy.

    Lubie swoja prace i nigdy nie zamienilbym jej na inna.
    Nigdy nie zalowalem, ze z fotografii zrobilem sobie zawod i zarabianie
    na zycie.

    Wiem, ze ciebie i innych, moze to gowno obchodzic, ale skoro sie ktos
    dopytuje, to chetnie wyjasniam, bo nie mam powodu niczego w tym
    temacie ukrywac.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/