  • Data: 2011-10-06 08:38:54
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-06 09:22, MW pisze:
    > A ty jednak jestes niezle pierdolniety - zepól katarynki to sie nazywa?
    > Zacieta plyta?

    Ostatnio na giełdzie staroci kupowałem kalkulatorek. Za złotówkę (mam
    słabość do kieszonkowych kalkulatorków z lat siedemdziesiątych). Fajny
    model, National Semiconductor, wyprodukowany w USA, praktycznie jak
    nowy. Sprzedawcą okazał się być nałogowy alkoholik, który wygrzebywał
    swoje skarby w śmietniku. Oczywiście był całkowicie zamroczony, zresztą
    nieprzerwanie od kilkudziesięciu lat.
    Postanowiłem kupić, więc biorę do ręki i pytam ''ile''? I zaczęło się:
    gość mówi, że złotówkę i pójdziemy po baterie do znajomego, włączymy,
    żebym wiedział, że działa. Ja mu, że chcę jaki jest, daję złotówkę i spadam.
    Specjalnie liczyłem, ile razy powtórzy zdanie (czasem lekko odmienione):
    ''pójdziemy po baterie, żeby sprawdzić, że działa, bo na pewno działa i
    on nie oszukuje''. Otóż powiedział to osiemnaście razy zanim w końcu
    wyciągnąłem mu ten kalkulator z łapy wsadzając weń złotówkę :)

    Kupowanie pod krakowską Halą Targową ma specyficzny klimat. Muszę się
    tam wybrać z aparatem.

    --
    pozdrawia Adam
    /przed tobą siedem lat chudych, siedem dni tłustych i siedem minut