  • 51. Data: 2009-03-03 18:41:58
    Temat: Re: Nudne (FOTO)
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:18hus6uizdijc$.bvjyshztq3pi$.dlg@40tude.net...

    > Tylko abyś nie wpadł do powszechnego w grupie minimalizmu: "Sprzętu dużo,
    > zdjęć zero".

    Sam wiesz , że to mi nie grozi ... sprzętowe dyskusje nie są moją
    domeną :))

    abpc

  • 52. Data: 2009-03-03 18:50:12
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 19:41:58 +0100, abpc napisał(a):

    > Sam wiesz , że to mi nie grozi ... sprzętowe dyskusje nie są moją
    > domeną :))

    Kto wie? Ile możesz być usamotniony?

    ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 53. Data: 2009-03-03 19:15:49
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> wrote:

    > Zmien sobie nicka na Don Pedro :D

    Cóż to się z człowiekiem nie robi na starość... Alergia na
    kicz-przesłodzenie? A może tylko zdziecinnienie? ;-)

    - Fe, jak słońce świeci - powiedział Lasse. A Olle roześmiał się i
    powiedział:
    - Fe, jak ptaki śpiewają. [...]
    - Ach, jak dzisiaj pięknie się kurzy. Britta przyznała:
    - Tak, na tej szosie ślicznie się kurzy, przepięknie. Bosse zaś
    dodał:
    - Gdyby tak chciało trochę więcej pokurzyć. Na to doprawdy nie
    musiał długo czekać...

    :)))

    [mr.]

  • 54. Data: 2009-03-03 19:53:46
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > A jeszcze kilka miesięcy temu chciałeś Leikę M8 :>

    A nie... To dla zony. Jechala na wakacje z kolezankami i chciala jakis
    maly kompakt.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 55. Data: 2009-03-03 19:54:59
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <gojt5m$89e$1@inews.gazeta.pl> abpc wrote:
    >:)))))) przez folię będziesz robił czy gumowe rękawiczki ??? :)))

    Rekawczki. Juz mam paczke jednorazowek :D

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 56. Data: 2009-03-03 20:49:10
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Zmien sobie nicka na Don Pedro :D

    Alergia na kicz-przesłodzenie? A może tylko zdziecinnienie na
    starość? ;-)

  • 57. Data: 2009-03-03 22:04:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:
    > Alergia na kicz-przesłodzenie? A może tylko zdziecinnienie na
    > starość? ;-)

    Zdziecinnienie absolutnie. Nie chcę do pracy, chcę na wycieczkę i w
    ogóle zjadłbym coś słodkiego...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 58. Data: 2009-03-03 22:31:10
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Zdziecinnienie absolutnie. Nie chcę do pracy, chcę na wycieczkę i w
    > ogóle zjadłbym coś słodkiego...

    Eee... tak to każdy ma... :))

    BTW: A ja nawet gorzej - nowe pokolenie rośnie wokół mnie, stąd
    "Dzieci z Bullerbyn". :))

    BTW2: Znowu w tym tygodniu nie kupiłem dedykowanego skanera (i tak
    już od kilku lat... :)) no i na próbę obfociłem kilka slajdów. Zdziwiła
    mnie silna tendencja do przepalania szczegółów w światłach, w efekcie
    zacząłem naświetlać niepokojąco nisko. Jednak te slajdy nie były takie
    znowu małorozpiętościowe... (zwykłe Kodaki EC100).

    pozdrawiam

    [mr.]

  • 59. Data: 2009-03-04 06:17:35
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 19:54:59 +0000 (UTC), _rK_ napisał(a):

    > Rekawczki. Juz mam paczke jednorazowek :D

    Ależ taki stały "condom" to rzecz już popularna, zobacz:

    http://eurocamera.pl/index.php?pid=104&&productid=16
    08

    ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 60. Data: 2009-03-04 08:53:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:
> [...]
    > już od kilku lat... :)) no i na próbę obfociłem kilka slajdów. Zdziwiła
    > mnie silna tendencja do przepalania szczegółów w światłach, w efekcie

    To się nazywa cyfrowy zespół zaburzeń maniakalnych ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /niestety, humaniści bywają równie głupi jak umysły ścisłe/