  • 1. Data: 2009-03-02 09:48:45
    Temat: Kolejny DSLnR?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    http://www.twice.com/article/CA6640874.html

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-02 09:57:03
    Temat: Re: Kolejny DSLnR?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    To jest "stary news" jak sie okazuje:
    http://www.amateurphotographer.co.uk/news/new_interc
    hangeable_lens_system_compact_digital_camera_system_
    on_the_way_news_266661.html

  • 3. Data: 2009-03-02 10:16:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > http://www.twice.com/article/CA6640874.html

    Tylko nic nie napisali, że są to plany Samsunga na 2010 albo i 2011 :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 4. Data: 2009-03-02 13:32:08
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Tylko nic nie napisali, że są to plany Samsunga na 2010 albo i 2011 :D

    Toz to raptem pol roku ;)

    Wazne, ze "cos sie dzieje" w dobrym kierunku.

  • 5. Data: 2009-03-02 13:37:56
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Tylko nic nie napisali, że są to plany Samsunga na 2010 albo i 2011 :D

    Mowisz - masz :)
    http://www.dpreview.com/news/0903/09030201samsungnxs
    ystem.asp

  • 6. Data: 2009-03-02 13:40:41
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    PS. "The first model of NX Series will be available
    in the second-half of 2009."

    Niezle. Widze szanse na sensowne (wreszcie) cyfrowki :)

  • 7. Data: 2009-03-02 18:46:39
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gogno8$iqr$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła nabazgrał:
    > PS. "The first model of NX Series will be available
    > in the second-half of 2009."
    >
    > Niezle. Widze szanse na sensowne (wreszcie) cyfrowki :)

    Na pierwszy rzut oka fajny ten struganiec co pokazali...
    Ale potem dostrzegam pewne drobne wady:
    - bez obracanego ekranika
    - niekompatybilna stopka
    - kilka innych które dodałem i usunąłem, bo w sumie nic nie wiadomo ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 8. Data: 2009-03-02 19:58:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-02 19:46:39 +0100, l...@l...localdomain said:

    > Na pierwszy rzut oka fajny ten struganiec co pokazali...
    > Ale potem dostrzegam pewne drobne wady:
    > - bez obracanego ekranika
    W następnej wersji, albo wersji pro.
    :)
    > - niekompatybilna stopka
    Trzeba zacząć sprzedawać nowe lampy nie?

    > - kilka innych które dodałem i usunąłem, bo w sumie nic nie wiadomo ;)
    No właśnie.

    Jeżeli to zaskoczy, a nie widzę powodu żeby nie zaskoczyło, to C,N,S ma
    duży problem.
    Skonstruować aparat to pikuś. Ale szklarnia. Chciałoby się zachować
    stare mocowania i kompatybilność, a powodu po temu nie ma. Są wręcz
    przeciwwskazania.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-03-02 20:53:15
    Od: m...@a...net.pl

    >Skonstruować aparat to pikuś. Ale szklarnia.

    Wszyscy liczacy sie producenci aparatow maja doswiadczenie
    z aparatami kompaktowymi, gdzie szklarnia jest bliska
    matrycy. W tym z kompaktami analogowymi, gdzie byl
    potrzebny obiektyw fulfrejmowy ALBO APS-C (!).

    Maja z czego startowac.
    Szklarnia, coz, jak lampa, biznes musi sie krecic,
    trzeba sprzedac nowe szkla...

    Michal Kukula

  • 10. Data: 2009-03-02 21:07:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-02 21:53:15 +0100, m...@a...net.pl said:

    > Maja z czego startowac.
    To akurat nie podlega dyskusji.

    > Szklarnia, coz, jak lampa, biznes musi sie krecic,
    > trzeba sprzedac nowe szkla...
    Tylko, że lampę raczej kupuje się jedną i łatwo namówić klienta do jej
    zmiany poprzez wprowadzenie nowego super hiper odjazdowego systemu
    pomiaru światła.
    Jak masz jeden obiektyw to sytuacja jest podobna. Przełkniesz tę
    pigułkę i już. Ale jeżeli budowałeś system przez kilka lat,
    dopracowałeś się kilku fajnych eL-ek dajmy na to, to już nie będzie Ci
    tak lekko jak z lampą.
    Akurat jestem na tyle stary, że dokładnie pamiętam przejście Canona z
    FD, na EF. Tyły notowali przez kilka lat. Teraz mają największą bazę
    praktycznie niezmiennego mocowania. Ale to może być już historia.