  • 71. Data: 2009-03-05 06:39:51
    Temat: Re: Nudne (FOTO)
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:gon5av$1vs$1@news.task.gda.pl...
    37
    > Ja też to widziałem (na żywo :) (podobnie jak
    > http://fotoplenery.eu/gallery2/main.php?g2_itemId=64
    98 ), ale widzisz,
    > jednak nie chciałem być okrutny... ;-) Oczywiście przez uznanie dla
    > dorobku autora... :))
    > BTW: Nie wiesz czasem co się dzieje z naszymi portretami zbiorowymi
    > z Cedzyny? :)) Pewien jestem, że coś było robione, bo mam na to
    > dowody:
    > http://www.fotoplenery.eu/gallery2/main.php?g2_itemI
    d=7423&g2_page=4 ,
    > jednak żadne info do mnie nie dotarło. Może już od dawna świecę gębą w
    > jakimś folderze reklamowym któregoś z naszych sponsorów i nic o tym
    > nie wiem? :))

    A wlasnie - musze gdzies to wreszcie umiescic :-)

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 72. Data: 2009-03-08 13:51:00
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    abpc pisze:
    > Troszkę knotów z wczorajszego plenerku:
    >
    > http://abpc.com.pl/mar/

    bardzo mi się podobają te "nudne" fotografie, też bym tak chciał umieć.

    --
    Pozdr,
    W.

  • 73. Data: 2009-03-20 01:44:28
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    j...@a...at w
    <f...@d...go
    oglegroups.com>:

    >ja wczoraj wieczorkiem tez zrobilem zdjecie drzewa.
    >doszedlem do wniosku po raz kolejny , ze jesli nie ma sie czegos
    >istotnego do powiedzenia w fotografii to sie fotografuje drzewa.
    >niestety taka jest smutna prawda.

    Smutna prawda jest taka, ze jesteś zwykłym, to znaczy chamskim i
    bezczelnym trolem.

    --
    makaraj(at)gazeta.pl.gov (the best .gov is no .gov)

    Wojna jest matką wszechrzeczy
    Heraklit