  • 31. Data: 2009-03-03 13:32:04
    Temat: Re: Nudne (FOTO)
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    news:a9059371-9c86-4ead-9dcd-c551c7804c79@j8g2000yql
    .googlegroups.com...
    On 3 Mar, 00:44, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    Lepiej nie pytaj. Dla Twojego dobra :D

    Zdradź przynajmniej mi ..... jeśli wiesz :))

    abpc

  • 32. Data: 2009-03-03 13:32:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    abpc pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Paweł dziwię się Tobie, że chcesz uzyskać jakieś kolejne cudowne
    > uniwersalne metody ... nie ma takich , codziennie słońce jest inne,
    > inne jest niebo i okolicznosci , wywal to techniczne podejście do
    > tematu .. zacznij myśleć i próbować .. poczuj to :)))

    Tak się z ciekawości pytałem. A poczuć próbuję, bo gramatyczny rozkład
    na czynniki pierwsze nic mi jakoś nie daje. Przy ocenianiu później to
    tak, ale przy samym kadrowaniu, podczas robienia zdjęcia - nie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 33. Data: 2009-03-03 13:33:41
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Chyba abpc nie ma ochoty podzielić się swoją wiedzą i użytym sprzętem.

    W tym problem, że Paweł tej wiedzy ma za dużo, przytłacza go i
    dominuje proces twórczy :)

    abpc

  • 34. Data: 2009-03-03 13:36:43
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Fajne tam macie okolice :)

    Najfajniejsze jest to , że mam je w odległościach nie
    przekraczających kilku .. kilkunastu km od domu :)

    > Oj wywal ten obiektyw na smietnik - strasznie krzywi (drugie;))

    Wywaliłem .... na ten smietnik o którym wspomniałeś poniżej :)

    > Niestety widze, ze zwykla glupota nie zalezy od lokalizacji
    > (to o ostatnim) - u nas wystepuje tan sam gatunek :(

    abpc

  • 35. Data: 2009-03-03 13:39:10
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > no właśnie, nudne i banalne, poza tym wporwadź jakąś selekcję zdjec bo
    > większosć jest taka sama, moznaby z nich zostawic 3 zdjecia i będzie
    > lepsze wrażenie niz kilka takich samych

    Masz rację ale ja mam taką nieuleczalną manierę i zawsze daję za dużo
    .. staram się :((

    abpc

  • 36. Data: 2009-03-03 13:40:00
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > Działają na mnie depresyjnie z powodu braku chmur i deszczu ;)

    Ale dzisiaj było ładnie ... ciemno i padało :)

    abpc

  • 37. Data: 2009-03-03 13:41:52
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik <j...@a...at> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    ja wczoraj wieczorkiem tez zrobilem zdjecie drzewa.
    doszedlem do wniosku po raz kolejny , ze jesli nie ma sie czegos
    istotnego do powiedzenia w fotografii to sie fotografuje drzewa.
    niestety taka jest smutna prawda.

    Dla Ciebie smutna ... ja lubię te drzewa i krzaczki a fotografowanie
    ich to tylko pretekst do wyrwania się z murów miasta , a na codzień
    fotografuję coś innego :)

    abpc

  • 38. Data: 2009-03-03 13:45:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "abpc" <o...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > W tym problem, że Paweł tej wiedzy ma za dużo, przytłacza go i
    > dominuje proces twórczy :)

    Ja pewnie też będę niedługo tak miał jak Paweł. Znaczy się jakieś 1,5 roku
    temu nie wiedziałem co to przysłona, międzyczasie były 2 kompakty, teraz
    hybryda po której dużo się nauczyłem i wiem co mi obecnie w aparacie
    potrzebne a co nie. Czytam sobie regularnie grupę, oglądam zdjecia i
    przynajmniej na początku od samego czytania i nieco praktyki mozna się sporo
    nauczyć. Potem to już raczej sama praktyka. Niemniej jak widzę ładne zdjecia
    to jestem ciekawy jaki sprzet jakie nastawy, filtry, jaki program i co było
    w nim robione itp. bo można nieraz coś ciekawego z tych odpowiedzi wyłowić.
    Dlatego jak nieraz jakiś profi jest tajemniczy to go nawet rozumiem
    dlaczego.Ja bym jednak na jego miejscu sekretów nie robił bo i tak trzeba
    sporo praktyki do tego a i troche dobrego sprzętu też, na co nie zarabiający
    na fotografii raczej sobie nie pozwalają.

  • 39. Data: 2009-03-03 14:41:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Dlaczego? Zastanawia mnie, jak uzyskuje to, że tylko w bezpośrednim
    > sąsiedztwie Słońca są przepalenia, a reszta to błękitne niebo i szczegóły
    > widoczne na ziemi. Dopuszczam jeszcze stosowanie szarej połówki.

    Pomalował na niebiesko i tyle ; )

    adam

  • 40. Data: 2009-03-03 15:03:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    abpc pisze:
    > Ale dzisiaj było ładnie ... ciemno i padało :)

    Od razu człowiekowi weselej :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl