    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Date: Thu, 25 Sep 2014 19:01:53 -0500

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m01utm$8bc$1@dont-email.me...

    > czyli Apple nie wymieni tylko wyśle ofiary do sklepu by kupiły sobie
    > nowy? :)

    Nie ulegaj medialnej manipulacji - aby zgiąć iPhone6 Plus (ten duży)
    musisz użyć specjalnie całej siły w rękach naciskając go dokładnie
    w środku. Chyba tylko idiota to zrobi z własnym tabletem...

    A w przypadku iPhone6, tego małego, nawet z całej siły wyginanie
    w rękach w najgorszym przypadku przyłożenia nacisku w środku
    krzywdy mu żadnej nie robi.

    Szansa że to się zdarzy przypadkiem jest w praktyce zerowa,
    bo prędzej poczujesz ból nogi od telefonu "zgniającego" się
    w kieszeni niż że się ten tablet naprawdę zegnie.

    Na 10 milionów sprzedanych iPhone6 na razie zgłoszono 9 przypadków
    wygięcia się - i oczywiste jest dla mnie że ktoś kto wygiął tak iPhone
    aby nie utracić gwarancji będzie zapierał się w żywe oczy że trzymał
    tylko normalnie w kieszeni :-) Apple nie zbiednieje gdy wszystkie 9
    telefonów wymieni na nowe, zapewniam Cię...