  • Data: 2014-09-26 22:19:31
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-26 21:56, Pszemol wrote:

    > Ale o jakich "ograniczeniach" mowa?
    >
    > Czy to taki problem włączyć ładowanie przed spaniem??
    >
    > To nie jest ograniczenie, raczej ułatwienie sobie życia.

    > Absolutnie nie.

    > Robisz sobie sztuczne problemy z tym ładowaniem w srodku drugiego dnia.

    Problemem jest to, ze Twoj obecny telefon, moj SGS2 czy tez nowy iPhone
    6 pod wiekszym obciazeniem nie przezyje nawet jednego dnia.
    Ten Sony staje sie swietnym outdoorowym sprzetem: wodoszczelny ze sporym
    zapasem glebokosci, bardzo dobry aparat, bardzo dobra bateria, nawet
    taki smaczek jak uszczelnione gniazdo sluchawek nie wymagajace zatyczki.
    Baaa, ten nowy iPhone chyba nawet nie ma diody powiadomien?

    Mam wraznienie, ze dla Ciebie wazniejsze sa odpustowe atrakcje w postaci
    wyslania heartbeata czy serduszka niz w pelni funkcjonalnego NFC,
    ladowania bezprzewodowego, glosnikow stereo, dobrej baterii, czy
    wspomnianej wyzej diody.
    Lub tez jest inaczej i dzialasz wedle przyslowia: kazda pliszka swoj
    ogonek chwali, a ze Apple nie ma zbyt wiele do zaoferowania...

    Ja zas zafundowalem sobie zastrzyk adrenaliny instalujac iOS 8.0.2, moze
    jutro pojawi sie info z kolejnymi ciekawostkami; choc chyba ten temat
    mnie znudzil, ile mozna o tym samym przecietnym sprzecie i
    niedopracowanym sofcie.