  • Data: 2014-09-26 02:13:20
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:54248b02$0$12635$65785112@news.neostrada.pl...
    > Alez ja mysle samodzielnie, dlatego Tim nie przekonal mnie do zakupu
    > nowego iPhone'a, niezaleznie od modelu.
    > A kwiatki, ktore wychodza co jakis czas tylko utwierdzaja mnie w tym,
    > ze do dobry kierunek.
    > iPhone nie oferuje w zasadzie niczego wartosciowego, co mogloby mnie
    > sklonic do przesiadki.

    Myślę że właśnie się wahasz czy dobrze zrobiłeś i swoją decyzję
    chcesz przed sobą samym "uzasadnić" sztucznie wyolbrzymiając
    wady tego telefonu i minimalizując jego zalety. Dysonans poznawczy.

    > Smieszne jest zas to, ze firma ktora produkuje software i hardware ma
    > niemal przy kazdym nowym systemie jakies wtopy. No tym razem przeszli juz
    > chyba sami siebie.

    Nie ma w tym nic śmiesznego - błędów nie robi tylko ktoś, kto nic nie robi.
    Wtopy mają wszyscy, mniejsze lub większe ale mają je wszyscy...
    Apple ma to szczęście i za razem pecha, że jest na świeczniku, a więc
    łatwo można taką wtopę Apple rozdmuchać. Bo kto tak naprawdę będzie
    się interesował jakąś wtopą nieliczącego się na rynku producenta?

    > Wyginanie telefonu...gdyby inne tez tak sie giely, ok. Taki urok dachowki
    > w kieszeni. Jak jednak wykazalo zestawienie z Note 3 taki urok dotyczy iP
    > 6 Plus. W przypadku mniejszych telefonow iPhone 6 wypadl najgorzej.

    Miałem dziś ciut więcej czasu, obejrzałem te filmiki, i uważam że
    naprawdę temat jest wyolbrzymiony ponad normalne proporcje.
    Nie ma takich sił działających na telefon noszony normalnie w kieszeni.
    Pod publiczkę zrobiono zadymę, medialny szoł i tyle.

    > Moglbym jeszcze troche wymieniac elementow, ktore po przemysleniu
    > powoduja, ze niezaleznie od ceny nie chce tego telefonu.

    Przekonuj się dłużej... może w końcu sam w to uwierzysz! :-)