  • 31. Data: 2010-02-07 19:44:18
    Temat: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    dominik pisze:

    Hej

    > Na tak dokładnym zdjęciu to możesz policzyć jej każdy włosek na policzku.

    Z drugiej jednak strony dzisiejsze lustra FF z 24Mpix nawet w połączeniu
    z zoomami mogą dawać też dobre efekty.
    Moje zabawy z D3x i 70-200VR2:

    http://www.krystian.witryna.pl/D3X0129.jpg

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 32. Data: 2010-02-08 12:19:12
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:hkl6kq$mmt$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > A może nie ma nic do dostrzeżenia?
    moze nie ma, a moze jest... takie dywagacje troche jak w piaskownicy
    zobacz i sie wypowiedz

  • 33. Data: 2010-02-08 12:20:55
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > No ale właśnie tu jest pies pogrzebany. Przy 24Mpx z formatu 135 te 56Mpx
    > nie jest jakimś oszałamiającym wynikiem. Może jest różnica w wydrukach na
    > poziomie A2, ale kto takie wydruki robi i z jakiej odległości je ogląda.

    moze jednak jest coś o czym nie wiesz..? a wydaje ci sie ze wiesz wszystko..
    skoro ty nie robisz takich wydruków to po co inni mieliby robić? żal.pl

  • 34. Data: 2010-02-08 15:57:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:
    > moze nie ma, a moze jest... takie dywagacje troche jak w piaskownicy
    > zobacz i sie wypowiedz

    O ile treść nie przysłoni formy... i to w dwie strony.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2010-02-08 19:33:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-08 16:57:39 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > O ile treść nie przysłoni formy... i to w dwie strony.

    Znaczy co, kiepski temat zdjęcia uniemożliwia obserwację możliwości
    technicznych sprzętu?

    de Fresz

  • 36. Data: 2010-02-08 19:47:19
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:
    > Znaczy co, kiepski temat zdjęcia uniemożliwia obserwację możliwości
    > technicznych sprzętu?

    A możliwości techniczne tego aparatu są większe niż innych
    zaawansowanych, ale mniejszych? Wydaje mi się, że tylko rozdzielczością
    tutaj wygrywa. Reszta parametrów jest nawet słabsza od luster ze
    średniej półki. Ale oczywiście ten aparat nie służy do fotografowania
    sportu i 5fps jest mu niepotrzebnych.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 37. Data: 2010-02-08 20:06:00
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

> [...]
    > tutaj wygrywa. Reszta parametrów jest nawet słabsza od luster ze
    > średniej półki. Ale oczywiście ten aparat nie służy do fotografowania

    Parametry nie robią zdjęć. Weź pod uwagę, że ten sprzęt ma też inną
    głębię barw, inną dynamikę, inną kontrastowość. Ostatnio kolega na
    forum pokazał zdjęcia porównawcze wołane na tych samych ustawieniach
    LR z Canona 5D+35/1.4L i Leicy M9+35/1.4, która ma matrycę i osprzęt
    zbliżoną do matryc w ściankach średnioformatowych. Różnica była
    kolosalna - Leica wyssała z szaro-burej sceny feerię barw, miała
    odblokowane cienie, a przy tym mimo ściśnięcia większej DR zdjęcie
    wizualnie było bardziej kontrastowe.

  • 38. Data: 2010-02-08 20:18:21
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@i...go
    oglegroups.com>,
    Czornyj nabazgrał:
> [...]
    > kolosalna - Leica wyssała z szaro-burej sceny feerię barw, miała
    > odblokowane cienie, a przy tym mimo ściśnięcia większej DR zdjęcie

    Może byś tak linka podał?

  • 39. Data: 2010-02-08 20:29:39
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=131563

  • 40. Data: 2010-02-08 20:34:07
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@q...goo
    glegroups.com>,
    Czornyj nabazgrał:

    > http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=131563

    Dziękuję ślicznie - coś mi ty wygląda na to, że Canon miał problemy z
    ostrzeniem... Albo ta L-ka wygląda przy Leice jak pierwsza wersja kita
    przy FA 35/2.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Styczeń plecień bo przeplata...