  • 41. Data: 2010-02-08 20:34:31
    Temat: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Znaczy co, kiepski temat zdjęcia uniemożliwia obserwację możliwości
    > technicznych sprzętu?

    Nie zdąży :)

    Zaczynam odkrywać piękną prawdę. Te wszystkie piksele, kolory i cała
    reszta jest gówno warta. Żeby dobrze sprzedać zdjęcie musi być
    klient-friendly, efekciarskie (w formie i treści), zrobione już nie
    pierwszy raz w atmosferze zaufania i niezawodności i takie jak akurat
    jest potrzebne. Farfocle do oglądania pod lupą nie mają (czasem -
    niestety) znaczenia.
    To w sumie bardzo fajne prawo, bo ogólnie nieznane - ginie wśród
    wypacykowanych lecz nietrafionych ujęć i nietrafionych, ale jeszcze do
    tego spieprzonych technicznie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2010-02-08 20:39:30
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Dziękuję ślicznie - coś mi ty wygląda na to, że Canon miał problemy z
    > ostrzeniem... Albo ta L-ka wygląda przy Leice jak pierwsza wersja kita
    > przy FA 35/2.

    Olej kwestię ostrzenia, cropy 100% itp. bzdety i popatrz na zdjęcia w
    całości, tam się dzieje cholernie dużo ciekawych rzeczy.

  • 43. Data: 2010-02-08 20:52:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-08 21:34:31 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

> [...]
    > To w sumie bardzo fajne prawo, bo ogólnie nieznane - ginie wśród
    > wypacykowanych lecz nietrafionych ujęć i nietrafionych, ale jeszcze do

    Janko, skup się, my tu o pikslekach... ;-)

    de Fresz

  • 44. Data: 2010-02-08 20:54:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czornyj pisze:

    > Olej kwestię ostrzenia, cropy 100% itp. bzdety i popatrz na zdjęcia w
    > całości, tam się dzieje cholernie dużo ciekawych rzeczy.

    Obiektyw cienki, a reszta - sprawa szopa w aparacie lub potem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja ulubiona lektura? - Adam Śmiałek ''Curriculum Vitae''/

  • 45. Data: 2010-02-08 20:56:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-08 20:47:19 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > A możliwości techniczne tego aparatu są większe niż innych
    > zaawansowanych, ale mniejszych? Wydaje mi się, że tylko rozdzielczością
    > tutaj wygrywa.

    Bo ta rozdzielczość jest w tych zastosowaniach, do których dupki są
    stworzone, podstawą podstaw.

    > Reszta parametrów jest nawet słabsza od luster ze średniej półki.

    A jednak dziwnym trafem to nie lustra ze średniej półki są sprzętem
    używanym na poważnych sesjach. Ale to tylko marketing panie!

    > Ale oczywiście ten aparat nie służy do fotografowania sportu i 5fps
    > jest mu niepotrzebnych.

    Fajnie że wreszcie zauwyżyłeś. To nie jest uniwersalne pstrykadełko do
    cioci na imieniny, wycieczkę z bobasem/psem do parku, urlop, czy spacer
    po górach. To jest profesjonalny sprzęt do specyficznych zastosowań,
    nie na ślub, nie na zawody sportowe, ale do ustawianych sesji za spore
    pieniądze, przy których gaże dobrych ślubniaków, to kieszonkowe.

    de Fresz

  • 46. Data: 2010-02-08 21:11:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
    > Janko, skup się, my tu o pikslekach... ;-)

    Wciąż zapominam... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gryzie cię sumienie? - zażyj truecrypta/

  • 47. Data: 2010-02-08 21:15:38
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Obiektyw cienki, a reszta - sprawa szopa w aparacie lub potem.

    Który obiektyw?

    Możliwości szopa w odgadywaniu barw achromatycznych partii zdjęć i
    podnoszeniu nasycenia wybiórczo dla różnych tonów w zależności od ich
    jasności i chrominancji pozostawiają sporo do życzenia.

  • 48. Data: 2010-02-08 21:18:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-08 22:15:38 +0100, Czornyj <m...@c...pl> said:

> [...]
    > od ich
    > jasności i chrominancji pozostawiają sporo do życzenia.

    Oj tam, Janko usiądzie na 3 dni i zrobi. A inni ogarną robotę w godzinę
    i pójdą na piwo ;-)))

    de Fresz

  • 49. Data: 2010-02-08 21:25:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czornyj pisze:
    > Który obiektyw?

    No chyba widać :)
    Mydlany.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /oto cula, biblioteka lapack zoptymalizowana dla cuda, lepsza od quad-core!/

  • 50. Data: 2010-02-08 21:26:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Oj tam, Janko usiądzie na 3 dni i zrobi. A inni ogarną robotę w godzinę
    > i pójdą na piwo ;-)))

    W trzy minuty! :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/