    From: Czornyj <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nowy Leaf - co on w sobie ma?
    Date: Mon, 8 Feb 2010 12:06:00 -0800 (PST)

    > A możliwości techniczne tego aparatu są większe niż innych
    > zaawansowanych, ale mniejszych? Wydaje mi się, że tylko rozdzielczością
    > tutaj wygrywa. Reszta parametrów jest nawet słabsza od luster ze
    > średniej półki. Ale oczywiście ten aparat nie służy do fotografowania
    > sportu i 5fps jest mu niepotrzebnych.

    Parametry nie robią zdjęć. Weź pod uwagę, że ten sprzęt ma też inną
    głębię barw, inną dynamikę, inną kontrastowość. Ostatnio kolega na
    forum pokazał zdjęcia porównawcze wołane na tych samych ustawieniach
    LR z Canona 5D+35/1.4L i Leicy M9+35/1.4, która ma matrycę i osprzęt
    zbliżoną do matryc w ściankach średnioformatowych. Różnica była
    kolosalna - Leica wyssała z szaro-burej sceny feerię barw, miała
    odblokowane cienie, a przy tym mimo ściśnięcia większej DR zdjęcie
    wizualnie było bardziej kontrastowe.