    From: "Axel" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowości z autostrad
    Date: Mon, 29 Jul 2019 20:26:02 +0200

    "Shrek" wrote in message news:5d3dff04$0$501$65785112@news.neostrada.pl...

    > No i zjeżdzam. Tylko ten wyprzedzający ma 120 kucy i nie jest w stanie
    > przyspieszyć z tych 160 do powiedzmy 180 na tyle szybko, żebym nie musiał
    > hamować przed następnym itrem.

    No to mi się tacy bardzo rzadko się tacy trafiają. Ostatnio tylko raz
    musiałem przyhamować, bo temu za mną nie chciało się dodać gazu, żeby mnie
    wyprzedzić, zanim dojechałem do tira przede mną.

    > Widać albo jest miejsce, albo masz 300 koni pod maską. Więc nie o tym
    > przypadku rozmawiamy.

    Zdecydowanie nie mam 300 koni, ale redukcja na 4. bieg czyni cuda ;-) A mowa
    o 'sznurku' wyprzedzających np. tira - jedzie lewym pasem 10 samochodów, w
    odstępach 30m, z prędkością 115km/h, bo ten na samym początku się wlecze. Do
    tira na prawym pasie dobre kilkaset metrów. A ja do nich dojeżdżam jadąc
    140...

    --
    Axel