  • Data: 2019-07-31 18:40:11
    Temat: Re: Nowości z autostrad
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." wrote in message news:dy6ou7mljod0$.1kbc4uphp84r7$.dlg@40tude.net...

    Dnia Sun, 28 Jul 2019 20:29:57 +0000, mk4 napisał(a):

    >A moze jak u Shreka - niechec do jazdy 90, a 150m ... malo miejsca.
    >Szczegolnie jak ten z tylu ma malo mocy i nie zdazy.

    >Zreszta na to jest prosta rada - uwaza ten z tylu ze miejsca dosc - to
    >niech wyprzedza z prawej i pokaze. A skoro nie wyprzedza, to widac
    >miejsca za malo :-)

    Tu niestety jest jeden problem. Dopóki ten z przodu nie przejedzie połowy z
    tych 150m, nie wiesz, czy będzie zjeżdżał, czy nie. I ze 150m robi się 70...
    A kiedyś się tak naciąłem, że widząc uparciucha przed sobą i sporą lukę
    postanowiłem wyprzedzić go prawą stroną, ale gość nagle po odjechaniu 30-40m
    od samochodu na prawym postanowił jednak zjechać na prawo. Tyle, że ja już
    byłem tuż za nim na prawym pasie. ABS srogo się sprzeciwiał....
    Jak jest nieduża luka i chcę przepuścić tego za mną - włączam prawy kierunek
    będąc jeszcze na wysokości wyprzedzanego. Daję sygnał temu z tyłu, że go
    przepuszczę i żeby już się zaczął rozpędzać. Zwykle działa.

    --
    Axel