  • Data: 2019-07-31 19:39:32
    Temat: Re: Nowości z autostrad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:bc46f963-cdfa-49bf-a17c-cde8db4717a6@go
    oglegroups.com...
    >-+A że ja staję dęba za nim to nie jego sprawa, on jedzie do
    >przodu...

    >I prawidłowo. Jako wyprzedzający masz pewne obowiązki prawda ?
    > Jeśli widzisz gościa na tempomacie i jesteś w stanie oszacować jego
    > prędkość a mimo to dowozisz go do naczepy to jest już działanie
    > umyślne.

    Eee - to chyba on ma obowiazek ustapic pierwszentwa przed zmiana pasa.
    A jak mnie widzi i zmienia - to juz dzialanie umyslnie ...

    >--Tylu co mi dziasiaj tak wyskoczyło na 100km A2 (jechałem od
    >Zgorzelca -
    >S8, A1, A2) to nie miałem przez całe 3000km trasy z Hiszpanii...

    >W PL zakładam że ten z tyłu jedzie max 140 km/h i jeśli widzę że ma
    >zamiar dociągnąć mnie do tira to kierunek i zmiana pasa.

    Zalozenie takie jakies niezbyt uzasadnione. Szczegolnie jak sie samemu
    jedzie 150 :-)

    Ja tam zmieniam pas z duzym wyprzedzeniem.
    Zwolnic czy wyprzedzac z prawej - to juz problem tego z tylu.
    A w ostatnich latac ruch duzy - to nie zmieniam pasa :-)

    >W Niemczech też nikt się nie cacka z takimi co nie potrafią
    >wyprzedzić nieraz widać hebel z awaryjnymi bo jakiś lolek myślał ze
    >mu nikt nie wyjedzie.

    Tylko ze w Niemczech nie mozna zakladac ze ten z lewego pasa jedzie
    140.
    I oni o tym wiedza i jakos lepiej patrza w lusterka.

    J.