    From: Excite <n...@n...bedzie.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Date: Wed, 23 Jan 2013 13:41:12 +0100

    W dniu 2013-01-23 10:05, Cavallino pisze:
    > Tak mógłbyś powiedzieć, znając wszystkie pytania.
    > A jeśli ich nie znasz, to jest bardziej Twoje chciejstwo niż wyciąganie
    > wniosków polegających na prawdzie.

    Wymagany zakres wiedzy kursanta się nie zmienił, zmienił się jedynie
    sposób jej weryfikacji. Prawda jest taka że ludzie uczyli się na pamięć
    bez zrozumienia pytań a OSK prowadziły teorię byle jak bo każdy dobrze
    wiedział że i tak ponad 90% grupy wykuje testy "na blachę" i zda, teraz
    się to skończyło i dziwnym zbiegiem okoliczności zdawalność poleciała
    ostro w dół. Jakoś nie wierzę w takie przypadkowe zbiegi okoliczności
    szczególnie że według mojej wiedzy praktycznej ta znikoma ilość
    zdających na obecnych zasadach jest wprost proporcjonalna do ilości
    kursantów chcących znać przepisy i umieć jeździć. Większość niestety
    chce tylko zdać.

    ps.
    Na starych zasadach nie było niczym niezwykłym gdy kursant po 30
    godzinach wykładów teorii zakończonej teoretycznym egzaminem wewnętrznym
    nie wie co to jest ruch prawostronny.