  • Data: 2013-01-23 15:05:18
    Temat: Re: Nowe testy z teorii na prawo jazdy: z 80 zdało 3
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
    >Czy testy na:
    >http://www.ekursy.prawojazdy.com.pl/testy2013/
    >to są te teraz obowiązujące?
    >Bo podszedłem z partyzanta i na 32 pytania miałem jeden błąd (pytanie
    >za trzy punkty).

    A ja 60/74 :-(

    nie wiem czy inni maja te sama kolejnosc, ale pytanie nr
    8) - przejazd kolejowy. Przyznaje, mialem watpliwosci. Zapora
    opuszczona, brak informacji "rogatka uszkodzona", na ile pamietam
    przepisy to nawet droznik nie ma wtedy mocy zezwolic na przejazd. No
    ale na chlopski zdrowy rozum, jesli zezwala to mozna.
    Zle wybralem, chlopski rozum zawiodl.

    13) Czy w tej sytuacji kierujący jest ostrzegany o zakończeniu drogi
    jednokierunkowej i początku odcinka drogi dwukierunkowej?

    Nie k*, droga ktora jedzie pojazd jest droga dwukierunkowa. Nie ze mna
    te numery, Bruner.
    I blad. Ale nie moj.

    ... az mnie cos tknelo i zajrzalem w rozpodzenie ... a jesli w
    znaczeniu tego znaku jest jednak zapisane "droga" ?
    Nie, minister sie tu wykazal inteligencja.

    14) Czy w tej sytuacji kierujący jest ostrzegany o zbliżaniu się do
    przejścia dla pieszych?
    o prosze jak latwo sie pomylic.
    Widze na poczatku znak informacyjny D-6, czy on moze ostrzegac o
    zblizaniu ? Raczej nie.
    Do ostrzegania sluzy znak ostrzegawczy :-) Nie z mna te numery
    Bruner.
    Ale film leci, znak ostrzegawczy sie pojawia, wybieram TAK ... i
    dziwie sie ze blad.
    Bo to jest znak "dzieci" a nie "przejscie", ech ta jazda na
    pamiec :-)

    18) Czy widząc osobę przechodzącą przez jezdnię w miejscu
    niedozwolonym, kierujący pojazdem ma obowiązek zachować szczególną
    ostrożność?

    Kto uwaza ze TAK, proszony jest o podanie art ustawy, z ktorego ten
    obowiazek wynika.

    27) prog zwalniajacy ... no tak, nie znamy obowiazujacych znakow, z
    jednym garbem prog, z dwoma garbami nierownosc.

    16) Czy widoczny po prawej stronie znak D-21 szpital zobowiązuje
    kierujących do zachowania szczególnej ostrożności i niepowodowania
    nadmiernego hałasu?
    wybralem TAK i zdobylem pare punktow ... ale na jakies podstawie
    zobowiazuje ?
    Po sprawdzeniu stwierdzam ze zla odpowiedz.

    17) Czy kierujący pojazdem, opuszczając rondo, ma obowiązek
    sygnalizować ten fakt prawym kierunkowskazem?

    no, widac krajowe konferencje egzaminatorow i instruktorow daly
    efekt, ale chetnie bym widzial jasno zapisane ...

    20) Czy kierujący pojazdem, jadąc drogą z pierwszeństwem przejazdu,
    widząc wyjeżdżający z lewej strony samochód, powinien zachować
    szczególną ostrożność?
    tradycyjne pytanie o podstawe prawna, ale sie dopatrzylem ze tam
    skrzyzowanie. Bo gdyby skrzyzowania nie bylo .... to co ?

    28) Znak B-5 (zakaz wjazdu ciezarowych) dotyczy kierujących: ...
    dawniej bym pewnie wtopil, no ale skoro teraz jedna odpowiedz jest
    dobra, to widac musi dotyczyc i ciagnikow :-)

    >Jeśli to są TE testy, to jeśli zdaje 3/80, to widocznie nie nauczyli
    >ich zdawać TYCH testów.

    29) Po zaświeceniu się w czasie jazdy tej lampki kontrolnej kierujący
    samochodem osobowym powinien:
    ... przyjalem ze to chodzi o temperature wody ... hm, przerwanie
    jazdy to nie jest recepta na wszystko,
    zmniejszenei predkosci nie zawsze moze pomoc, otworzyc szyby i
    wlaczyc ogrzewanie - to tez nieglupie :-)
    trzeba wiedziec co chca.
    a teraz tak sie patrze ... lampka oleju to moze jest ?

    31) Na skutek nagłego zatrzymania krążenia dochodzi do nieodwracalnych
    zmian w centralnym układzie nerwowym po:
    no niby wiem ze minuta za malo, 4 minuty tak w sam raz, ale
    znane sa przypadki i dluzsze.
    a reanimowac kaza dluzej, to moze te 10 minut jest zgodne ze
    stanem nauki 2013 ?

    20) Wyjazd samochodem osobowym z grząskiego śniegu można ułatwić sobie
    przez:
    .... no, o ile pamietam to niektorzy zalecaja dopompowac opony,
    bo to rzekomo bardziej sie wbija w snieg ... ale jest lepsza
    odpowiedz.

    Tak czy inaczej - jesli te pytania sa naprawde takie, to sie nie
    dziwie ze nie zdali :-)

    J.

    Pozdr,
    --