eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-09-05 18:25:04
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podtrzymuje pytanie: czy sprawdziles z powerboxem ?
    > (podalem, ze niektore powerboxy maja przelacznik podbicia napiecia - moj
    > ma i pisze wprost, ze do z powodu niektorych smartfonow)
    > Co nie zmienia faktu, ze w aucie bedziesz nadal w .... d...pie z tym
    > ladowaniem. Pozostaje jeszcze kwestia pytania, czy masz oryginalna
    > ladowarke samochodowa samsunga, bo za tym tez moze kryc sie Twoj problem.

    Powerbox jest za drogi, zeby kupic tylko do testow. Obecnie mam juz 5-6
    roznych ladowarek kupionych pod katem tego SGS2, lacznie z dwiema
    oryginalnymi Samsunga. Przypuszczam, ze rozwiazanie zaproponowane przez
    ToMasza bodazje (przetwornica do 220V) rozwiazaloby problem, tyle ze
    jest dosc duze i czesc biegow by nie wchodzila. Poza tym, gdybym w
    ciemnej piwnicy wystrugal sobie z jednego kawalka drewna smartfona,
    moglbym kombinowac z roznymi zlozonymi patentami. Tutaj oczekiwalbym
    znacznie wicej. Samsung drugi raz mnie rozczarowal z nawigacja.
    Trzeciego juz raczej nie bedzie.