  • 1. Data: 2011-08-30 19:28:22
    Temat: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: atm <...@v...pl>

    Rece opadaja, za kazdym razem cos nie jest tak.
    Obecnie mam SGS2, ogolnie bardzo fajny smartfon, jednak jest pewne "ale".
    Duzy czytelny ekran, szybki procesor - taki zestaw swietnie sie nadaje
    do nawigacji. Okazuje sie, ze nie jest az tak dobrze. Owszem wszystko
    dziala tyle, ze pomimo podlaczenia do samochodowej ladowarki poziom
    naladowania baterii wciaz spada, powoli ale nieublaganie. Zaczynalem od
    jakies taniej ladowarki dolaczej do uchwytu samochodowego. Bateria sie
    rozladowywala, kupilem wiec oryginalna Samsunga. Wg kilku komentarzy na
    forach ma ona podobno podlaczony dodatkowy pin we wtyczce dzieki czemu
    ladowanie ma sie odbywac jak nalezy. Z SGS1 jakos to dzialalo, nie bylo
    super bo moze ze 2-3% na 40km ale zawsze do przodu. Z SGS2 niestety
    poziom spada. Poszukalem zatem na Allegro mocniejszej firmowej
    ladowarki. Znalazlem HTC 2A. Mialem nadzieje, ze ta juz da rade (Samsung
    na nalepce znamionowej mial tylko 700mA). Guzik, poziom spada tak samo
    albo nawet szybciej. Jako, ze nie tylko ja doswiadczam tego problemu,
    moge wykluczyc zasilanie samochodowe.
    Kolejny raz wychodzi, ze im wiecje ficzerow ma urzadzenie wszystkomajace
    tym wieksze jest prawdopodobienstwo, ze cos nie bedzie dzialalo jak trzeba.
    Czy ktos z Was przerabial juz ten problem i znalazl skuteczne
    rozwiazanie? (poza wlaczaniem i wylaczaniem urzadzenia oczywiscie)
    Pozdrawiam......Rafal

  • 2. Data: 2011-08-30 19:44:05
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

> [...]
    > Czy ktos z Was przerabial juz ten problem i znalazl skuteczne
    > rozwiazanie? (poza wlaczaniem i wylaczaniem urzadzenia oczywiscie)

    Jest jeden sposob. Powstrzymanie sie od kupowania "niedorobionych
    nowosci" do czasu az inni przetestuja co to jest warte i czy aby napewno
    warte jest kupna.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 3. Data: 2011-08-30 19:50:20
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 21:28:22 +0200, atm <...@v...pl> naskrobał przy
    słoiku:
    > Czy ktos z Was przerabial juz ten problem i znalazl skuteczne
    > rozwiazanie? (poza wlaczaniem i wylaczaniem urzadzenia oczywiscie)

    Galaxy Tab - powoli ale się ładuje.

    Htc desire Z - ładuje się poprawnie z ładowarki samochodowej.

    Może problem u Ciebie leży gdzieś indziej?
    Czy masz możliwość sprawdzenia ładowania z np. zewnętrznego power
    boxa?
    Jak szybko ładuje Ci telefon z oryginalnej ładowarki?

    --
    AL

  • 4. Data: 2011-08-30 20:00:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-30 21:44, perszing wrote:

    > Jest jeden sposob. Powstrzymanie sie od kupowania "niedorobionych
    > nowosci" do czasu az inni przetestuja co to jest warte i czy aby napewno
    > warte jest kupna.

    Niestety, ten patent nie rozwiazuje duzej liczby problemow. Kilka
    przykladow z brzegu: iPhone nadal ma problem z antena, SGS1 wciaz ma
    problem z GPSem, bateria tez sie laduje kulawo choc troche lepiej niez w
    SGS2. Desire do konca swojego zywota produkcyjnego mial smieszna ilosc
    pamieci na aplikacje. Spora czesc smartfonow Motoroli ma tragiczna
    jakosc zdjec. Sa ta wady, ktore nie zostaly rozwiazane do tej pory.

  • 5. Data: 2011-08-30 20:03:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-30 21:50, ALdroid wrote:
> [...]
    > Czy masz możliwość sprawdzenia ładowania z np. zewnętrznego power boxa?
    > Jak szybko ładuje Ci telefon z oryginalnej ładowarki?

    Z ladowarki sieciowej laduje sie bardzo szybko, nawet z wlaczonym
    oprogramowaniem GPS i wyszukiwaniem satelity (w domu moze sobie poszukac
    ;]) Zainteresuje sie tematem power boxa.

  • 6. Data: 2011-08-30 20:04:01
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 30 Aug 2011 21:28:22 +0200, atm <...@v...pl> naskrobał przy słoiku:
    >
    > Galaxy Tab - powoli ale się ładuje.

    powiedz mi, jak działa nawigacja w galaxy tab?
    jest to google maps z jakimś nawigatorem? czy jakiaś uniwersalna nawigacja
    na javie typu naviexpert?
    obecnie mam nokia maps i z grubsza jest ok, ale do wygodniejszej pracy chce
    zmienić na własnie galaxy taba i nawigowania to jeden z warunków.

    Jacek

  • 7. Data: 2011-08-30 20:08:07
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-08-30 22:00, atm pisze:

> [...]
    > pamieci na aplikacje. Spora czesc smartfonow Motoroli ma tragiczna
    > jakosc zdjec. Sa ta wady, ktore nie zostaly rozwiazane do tej pory.

    Ludzie kupuja buble i firmy robia tak jak robia. Kiedys support do
    sprzetu komputerowego byl przez lata po wydaniu produktu np.
    aktualizacje BIOS. Teraz pol roku i producent zapomina (np. Samsung), ze
    mial taki produkt w ofercie i o aktualizacjach softwaru nie ma co marzyc.

    Jak przyciemnisz obraz na ekranie, wylaczysz niepotrzebne urzadzenia np.
    WIFI to telefon powinien mniej pradu jesc. Mam i5700 i tez z samochodu
    go ledwie laduje, porazka.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 8. Data: 2011-08-30 20:19:46
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > mial taki produkt w ofercie i o aktualizacjach softwaru nie ma co marzyc.

    To prawda, obecnie wsrod producentow sprzetu pauje wyscig szczurow,
    szybciej wydaja nowe urzadzenia niz aktualizacje oprogramowania.

    > Jak przyciemnisz obraz na ekranie, wylaczysz niepotrzebne urzadzenia np.
    > WIFI to telefon powinien mniej pradu jesc. Mam i5700 i tez z samochodu
    > go ledwie laduje, porazka.

    Przetestuje, wylacze co sie da i zobacze jaki bedzie efekt.

  • 9. Data: 2011-08-30 20:19:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2011 22:00, atm pisze:
    > Niestety, ten patent nie rozwiazuje duzej liczby problemow. Kilka
    > przykladow z brzegu: iPhone nadal ma problem z antena,

    Yyy, co? Na obrazku widziales czy na straganie ktos ci powiedzial?

  • 10. Data: 2011-08-30 20:20:46
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:04:01 +0200, "Jacek" <s...@o...pl>
    naskrobał przy słoiku:
    > powiedz mi, jak dzia?a nawigacja w galaxy tab?
    > jest to google maps z jakim? nawigatorem? czy jakia? uniwersalna
    nawigacja
    > na javie typu naviexper?

    Obecnie mam zainstalowane na androidzie 3 nawigacje off line i jedna
    online - czyli googlowa.

    Najczesciej uzywam Sygic Navigator (mam pelna wersje - mapy calego
    swiata - od najnowszej wersji budynki sa 3D i niektore ladnie
    wyrenderowane).
    Testowo uzywam czasmi iGo (ale mam mapy tylko PL).
    Wraz z telefonem dostalem rowniez 'fabryczna' nawigacje HTC
    Locations, ktora integruje sie z HTC sense - ale nie przypadla mi do
    gustu.

    > obecnie mam nokia maps i z grubsza jest ok, ale do wygodniejszej
    pracy chce
    > zmieni? na w?asnie galaxy taba i nawigowania to jeden z warunk?w.

    Na Nokii (akurat syn i zona maja tel z symbianem wiec Nokia maps jest
    standardem) wolalem uzywac Sygica (samochodem) lub Garmina z mapami
    ToPo na rower.

    Naviexperta nie uzywam - zbyt czesto wyjezdzam za granice i roaming
    by mnie 'zezarl'

    Jak dla mnie do nawigacji wystarczy ekranik e51 :)
    Ekran HTC 3.7" wydaje mi sie optymalny. Na galaxy taba tez mam
    sygica zainstalowanego - ale do nawigacji w aucie 7" to dla mnie za
    duzo, choc w Picasso mialbym gdzie go umieescic bez problemu.

    --
    AL