eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
  • Data: 2011-09-06 21:27:39
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j43drm$t9n$1@news.onet.pl...

    > Nie musze kupowac dedyskowanej nawigacji - mam Nokie 5800,
    > ktora jest niezawodna.

    Tu myślałem że napiszesz - mam nawigację wbudowaną fabrycznie
    w samochód... to byłby dobry powód :-)

    > Po prostu oczekuje od urzadzenia wszystkomajacego
    > poprawnego dzialania wszystkich elementow.

    Kupujesz takie gejfony co to kopiują wygląd iPhone aby na wózku
    jego popularności się przewieźć to masz za swoje ;-)
    Nie kupuj gejfonów Samsunga tylko bardzo męskie Nokie 5800 :-)

    > Poszukam jakiejs aplikacji obcinajacej moc procesora,
    > choc nadal irytuje mnie to ze trzeba kombinowac...

    Zawsze tak było że jak kupiłeś klej "do wszystkiego" to było
    to gorsze rozwiązanie niż klej specjalnie dedykowany do
    konkretnego materiału. Gdybyś oczekiwał że ten telefon będzie
    służył do fotografii tak dobrze jak dedykowana do tego celu
    lustrzanka cyfrowa to też byś nie był w 100% zadowolony...

    Uniwersalność telefonu zawsze będzie okupiona pewnymi
    kompromisami i warto to zrozumieć i dostosować wymagania
    do tych jakie masz w stosunku do kleju "do wszystkiego".

    Zamiast się cieszyć że wreszcie masz w telefonie wystarczająco
    pary aby routing obliczył na bieżąco zamiast tak jak Twoja Nokia
    5800 wysyłać pozycję do serwera i od niego dostawać
    uaktualnienie nawigacji przy każdym skręcie to Ty
    narzekasz że ten procesor w telefonie na sterydach Ci bierze
    za dużo prądu i ładowarka nie nadąża :-) Ciesz się tym co masz
    i nie bluźnij, bo wielu nie stać na taki fajny gejofon Samsunga
    jaki Ty masz :-))