eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newsho
    sting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 06 Apr 2011 13:41:21 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20101027)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe opony, a oś
    References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
    <tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
    <3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf32l$1sg$1@news.onet.pl>
    <inf3k8$45h$1@news.onet.pl> <1buiwz5mrh39s$.dlg@lepper.institute.com>
    In-Reply-To: <1buiwz5mrh39s$.dlg@lepper.institute.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <i...@b...softax.pl>
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
    X-Trace: 1302089402 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2439 83.18.189.42:43927
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2360629
    [ ukryj nagłówki ]

    Waldek Godel wrote:
    > Dnia Tue, 05 Apr 2011 14:58:29 +0200, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):
    >
    >> Dodam jeszcze tak: podsterowność jest bezpieczniejsza dla typowego
    >> kierowcy. Powinno Ci dac do myślenia to, że ludzie tak bardzo boją się
    >> jeździć samochodami z tylnym napędem. Zwłaszcza jak się robi ślisko - a
    >> przecież powinni sobie radzić doskonale -> nadsterowność.
    >
    > zieeeew... ludzie boją się RWD, bo FWD jeszcze ruszą na zaśnieżonym
    > parkingu czy wjadą/wyjadą z garażu jak podjazd jest nachylony, a w
    > przypadku RWD i 95% kierowców dupa zbita.
    > O poślizgach przy takim wyborze bardzo mało kto myśli.
    > Dla przeciętnego kierowcy obydwa poślizgi będa prawie niemożliwe do
    > opanowania, ale w przypadku RWD część poślizgów może - podkreślam - MOŻE
    > się skończyć bączkiem. Być może nawet szczęśliwie, bo bączki często zajmują
    > mniej miejsca niż lot na wprost.

    Że co?

    > W przypadku FWD lecisz na wprost bez żadnej (albo z bardzo małą) możliwości
    > wpływu na tor jazdy i to jak się zakończy cała sprawa zależy od szybkości i
    > tego co się akurat na wprost znajduje.

    Jak się leci to lepiej walnąć w coś przodem niż np. bokiem.

    >
    > Oprócz tego odwieczny konflikt RWD/FWD ma tutaj niewiele wspólnego,
    > bardziej chodzi o rozkład masy.
    >

    Owszem.

    \SK

    --
    "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
    --
    http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: