eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-06 20:54:14
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-05 13:12, Waldek Godel pisze:

    > skup się - skoro masa jest tak rozłożona, że nacisk na jedną oś jest
    > mniejszy, to w zakręcie będą również mniejsze siły boczne, bo sam
    > powiedziałeś, że masa się nie przemieszcza.

    Rozkład obciążenia między osie nie jest jedynym, a nawet nie jest jakimś
    głównym parametrem determinującym balans samochodu w zakręcie.


    > A nawet już jak sytuacja jest tak zła, że któraś z osi wpadnie w poślizg,
    > to ja chyba jednak wolę, żeby to była oś tylna. Tam przynajmniej jest cień
    > szansy (choćby najmniejszy) na opanowanie auta. Jak poleci przód, to już za
    > dużo nie zrobisz - ani sterować, ani hamować, ani dodać gazu (przy przednim
    > napędzie)

    "Tak se mały Jojne, wyobrażał wojne"...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: