  • Data: 2011-04-06 21:11:41
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-05 10:18, J.F. pisze:

    > Sprawa dotyczy generalnie srednich opadow, gdy glebokosc bieznika staje
    > sie istotna, a ABS i ESP zmniejszaja ryzyko wariowania tylu. Ja bym
    > zostawil jak jest i cieszyl sie potem pkt 2, ale moze masz inne plany.

    To też nie jest takie proste, bo opona im bardziej zużyta tym bardziej
    przyczepna na suchym.

    A jak pokazują statystyki najbardziej śmiercionośne drogi to suche drogi.
    Opanowanie poślizgu tylnej osi na suchym też będzie trudniejsze niż
    zrobienie tego na mokrym.

    Tyle że "suchość" raczej znienacka się nie pojawi, a aquaplaning w
    koleinie czy innej kałuży już tak.