-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!dia
blo2.news.osn.de!feeder2-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46
.80.MISMATCH!postnews.google.com!f2g2000yqf.googlegroups.com!not-for-mail
From: JAM <j...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a ooe
Date: Fri, 8 Apr 2011 20:46:29 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 27
Message-ID: <7...@f...googlegroups.com>
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inej8d$sf8$1@news.onet.pl>
<info83$gj5$1@inews.gazeta.pl>
<e...@p...googlegroups.com>
<v...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 71.238.74.149
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1302320789 925 127.0.0.1 (9 Apr 2011 03:46:29 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Apr 2011 03:46:29 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: f2g2000yqf.googlegroups.com; posting-host=71.238.74.149;
posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.16
(KHTML, like Gecko) Chrome/10.0.648.204 Safari/534.16,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361262
[ ukryj nagłówki ]On Apr 8, 3:38 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>
> Jacku, a to nie jest tak ze to o czym piszesz dotyczy naprawde duzych
> predkosci na suchym asfalcie, a wtedy zuzyte opony okazuja sie calkiem
> dobre ?
>
> J.
Predkosc krytyczna zalezy oczywiscie od stopnia nadsterownosci. W
rzeczewistych pojazdach i warunkach przy bardzo zlym doborze opon moze
wystapic nawet przy 100 km/h. Jest to jedna z przyczyn dlaczego
homologacja w wiekszosci panstw uprzemyslowionych wymaga od pojazdu
aby byl podsterowny i to w okreslonym minimum procencie. Pojazd zbyt
bliski neutralnosci lub nadsterowny nie dostanie wogole homologacji.
Czasami niektorzy dziennikarze pisza o pojazdach, ze sa "neutralne"
lub lekko nadsterowne. To najczesciej ich zludzenie. Po prostu jada
pojazdem, ktorzy jest blizej granicy homologacji niz samochody
konkurencji.
Zuzyte opony rzadko maja lepsza przyczepnosc niz nowe na suchym
asfalcie. Opony wyscigowe sa specjalnie konstruowane tak aby przy
gladkim biezniku mialy wyjatkowo dobra przyczepnosc i wtedy
rzeczewiscie uzyskuje sie lepsza przyczepnosc niz z bieznikiem we
"wzorki". ale to raczej nie dotyczy zwyklych opon dla normalnych
pojazdow.
JAM
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.11 10:00 Tomasz Pyra
- 09.04.11 12:11 Robert Rędziak
- 09.04.11 19:33 Artur Maśląg
- 09.04.11 19:58 JAM
- 09.04.11 21:17 J.F.
- 09.04.11 22:43 Tomasz Pyra
- 09.04.11 23:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 10.04.11 00:49 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 10.04.11 03:06 JAM
- 12.04.11 06:37 Filip KK
- 12.04.11 06:51 Filip KK
- 12.04.11 06:54 Filip KK
- 12.04.11 06:55 Filip KK
- 12.04.11 13:37 MarcinJM
- 12.04.11 19:29 JAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=