  • 21. Data: 2010-07-21 22:40:05
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna [OT]
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-07-21 22:29, Marek Dyjor pisze:

    > i zrobił bardzo dobrze. wskaż mi jaki mielibyśmy interes w
    > utrzymywaniu nierentownych stoczni?

    Na rentowność czy nierentowność wpływ ma Państwo. Tusk jutro
    wprowadzi 100 krotnie wyższy podatek za m2 powierzchni marketów
    i pojutrze markety przestanąbyć rentowne.
    Stocznie zostały UBITE ustawami. Podobnie jak kopalnie.

> [...]
    > ludzi wypasionych samochodów na których utrzymanie ich nie stać ale
    > wyglądają prestiżowo. Ból jest gdy im ten prestiżowy samochód ukradną,
    > bo zwykle już na ubezpieczenie A/C nie stało.
    >
    > A tak prywatnie gdybyś miał firmę do której musisz dokładać z własnej
    > kieszeni, odbierając żarcie dzieciom i żonie to też byś ją utrzymywał
    > do swojej śmierci czy bysz szybko zlikwidował i sprzedał?
    >
    > Pieniądze w budżecie nie biorą sie z kosmosu, pańśtwo je musi zarobić,
    > jeśli może ograniczyć wydatki na bzdety może wiećej przeznaczyć na

    Ty firmy nie masz, nie miałeś i nie będziesz miał. Jesteś zwyczajnym
    szarym etatowcem.
    Pewnie nawet te posty piszesz z roboty. To widać na oko.
    Proszę nie wypowiadaj się o rentowność przedsiębiorstw bo nie znasz tego
    tematu.
    Rozmawiamy tutaj o opłacalności stworzenia nowej stacji TV dla elektoratu
    KACZYSTOWSKIEGO o jego opłacalności lub nie możemy rozmawiać.

    Tomy M.

  • 22. Data: 2010-07-21 22:50:21
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-07-21 23:19, Dariusz Zygmunt pisze:
    > Co do ludzi to pozostanę przy znanym cytacie "naród wspaniały, tylko ludzie
    > kurwy", więc uważam że dobry system to będzie taki, który ludziom sk...ić
    > się nie pozwoli.
    > Własność państwowa tego nie zapewnia, wprost przeciwnie.

    Jako prywaciarz powiem że własność prywatna tym bardziej :-)

    Kapitalizm to jest w Afryce na sawannie.
    Jestem za kapitalizmem ... ale totalnym. Albo rynek się reguluje
    i mamy komunę ... albo się nie reguluje i mamy kapitalizm.
    Niewidzialna ręka rynku nie działa, ta teoria się nie sprawdziła.
    Gdy słucham ludzi którzy mówią: Nie będę płacił tak horrendalnych
    stawek ubezpieczeniowych ZA INNYCH!!!
    KURWA przecież ubezpieczenia wymyślono dla dobra SPOŁECZEŃSTWA
    a nie JEDNOSTKI. Często to co KORZYSTNE DLA SPOŁECZEŃSTWA
    jest NIEKORZYSTNE DLA JEDNOSTKI. Wiec nie ma tutaj żadnych
    sprzeczności. Jednostka musi być gotowa na poniesienie części kosztów
    utrzymania gromadki dzieci sąsiadów ... BO TAKA JEST CENA
    UCZESTNICZENIA W SPOŁECZNOŚCI ... za 50 lat te dzieci
    będą nafroncie bronić jego starego dupska, nie będzie możliwości
    nie bronić akurat jego domu broniąc całego kraju.

    Kopalnie nie mogą być nierentowne, nie można ich zamykać lecz
    TRZEBA NAPRAWIAĆ.

    Co do systemów to ewolucja była taka: feudalizm ---> socjalizm
    Czym różni się FEUDALIZM do KAPITALIZMU?
    Nie widzę różnicy ... no może kiedyś niewolnik z głodu nie zdychał
    bo jego Pan by na to nie pozwolił.
    Teraz gdy zdycha z głodu kasjerka z marketu to jej PAN ma to głęboko w
    dupie!

    Tomy M.

  • 23. Data: 2010-07-22 05:49:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Na rentowność czy nierentowność wpływ ma Państwo.

    na rentowność ma wpływ pańśtwo ale bardzo ograniczony

    jakoś sobie nie przypominam aby stocznei płaciły jakiś super wielki
    specjalny podatek. Powinny płacić takei same podatki jak każdy za wyjątkiem
    rolnika.

    > wprowadzi 100 krotnie wyższy podatek za m2 powierzchni marketów
    > i pojutrze markety przestanąbyć rentowne.
    > Stocznie zostały UBITE ustawami. Podobnie jak kopalnie.

    Stocznie sie ubiły sytuacją rynkowa i złym zarządzaniem.

    Jeśli przedsiebirostwo nie potrafi przetrwać mimo kosmicznej pomocy
    paśńtwowej, czytaj wszyscy obywatele utrzymują pracowników tego
    przedsiebirostwa, to nie zasługują na przetrwanie.

> [...]
    > Pewnie nawet te posty piszesz z roboty. To widać na oko.
    > Proszę nie wypowiadaj się o rentowność przedsiębiorstw bo nie znasz

    tak pisze z roboty :) ze swojej własnej :) sam sobei ejstem szefem i jeszcze
    daje zatrudnienie kilku ludziom, nie miałbym nic przeciwko jednak aby mnie
    też pańśtwo chciało utrzymywać, nei muisałbym szukać zleceń tylko żył bym z
    dotacji pańśtwowych.

    > Rozmawiamy tutaj o opłacalności stworzenia nowej stacji TV dla
    > elektoratu KACZYSTOWSKIEGO o jego opłacalności lub nie możemy
    > rozmawiać.

    No więc w temacie. Taka stacja nie utrzyma sie na rynku, samym TV szopem sie
    nie da utrzymać stacji telewizyjnej.

  • 24. Data: 2010-07-22 05:54:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Jako prywaciarz powiem że własność prywatna tym bardziej :-)

    mam grube wątpliwości czy jesteś prywaciażem.

    > Gdy słucham ludzi którzy mówią: Nie będę płacił tak horrendalnych
    > stawek ubezpieczeniowych ZA INNYCH!!!

    co ty pierniczysz?

> [...]
    > będą nafroncie bronić jego starego dupska, nie będzie możliwości
    > nie bronić akurat jego domu broniąc całego kraju.

    zaczynasz już odlatywać w kosmos.

    > Kopalnie nie mogą być nierentowne, nie można ich zamykać lecz
    > TRZEBA NAPRAWIAĆ.

    No to zacznij naprawiać tylko wcześniej wymyśl co zrobić z tymi bandytami co
    pojada demolować warszawe?

    najprostrzą metodą naprawy kopalni jest sprzedanie jest prywatnemu
    podmiotowi.

    > Teraz gdy zdycha z głodu kasjerka z marketu to jej PAN ma to głęboko w
    > dupie!

    NIKT NIE ZMUSZA KASJERSKI Z MARKETU DO PRACY W MARKECIE.

  • 25. Data: 2010-07-22 08:05:42
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 21-07-2010 o 18:13:42 Remek <b...@t...pl> napisał(a):

    > Skąd ten debilny pogląd, że tylko prywatne jest dobre? To zależy
    > od ludzi, a nie od systemu.

    Socjalizm by się sprawdził (chyba) gdyby wszyscy ludzie byli pracowici i
    kryształowo uczciwi. Kapitalizm jest bardziej uniwersalny i może działać
    również w nieidealnym społeczeństwie - bo o swoje każdy jakoś bardzie dba
    niż o wspólne (a jeśli nie dba to jego problem a nie całego społeczeństwa)
    - a przy okazji uczy odpowiedzialności.

    --
    SW3
    ----

  • 26. Data: 2010-07-22 09:03:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-22 07:54, Marek Dyjor pisze:
    > NIKT NIE ZMUSZA KASJERSKI Z MARKETU DO PRACY W MARKECIE.

    czasem zmusza sytuacja...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 27. Data: 2010-07-22 10:50:02
    Od: PaPi <...@...3>

    > Czytaj wszystko w całości dokładnie:

    Czytam czytam.

    > "Oba zakłady skorzystały wcześniej z pomocy finansowej ze strony władz
    > federalnych i krajowych Meklemburgii - Pomorza Przedniego. W sumie otrzymały
    > od nich kredyty i poręczenia na łączną sumę 220 milionów euro".
    >
    > Nieźle co? I czy to był powód likwidacji stoczni tak jak w naszym przypadku?

    Pisales :
    "Znasz jakiś inny kraj, który pozwolił sobie zlikwidować
    jakąkolwiek potężną firmę przez obcych? Spróbuj zaproponować to Niemcom,
    albo Koreańczykom."

    Wiec udowododnilem Ci ze zwyczajnie nie wiesz co piszesz.
    Zlikwidowano w 2009 w Niemczech dwie stocznie ? Zlikwidowano. Wiec po
    prostu pitoliles bzdury.

    > No właśnie. Fakty, fakty zamiast kłamstw i półprawd. Jesteś kłamcą, albo
    > głupcem, ewentualnie najemnikiem wrogów Polski. I nie pierdol o elektoracie
    > kaczusiów.

    Oho. Tak. Stalem tam gdzie ZOMO :-)
    To jak z ta likwidacja stoczni i zamykaniem kopaln ? Pieprznales
    glupote, wiec sie ladnie przyznaj, przepros i wracaj do tematyki grupy.

  • 28. Data: 2010-07-22 10:53:02
    Od: PaPi <...@...3>

    > i zrobił bardzo dobrze. wskaż mi jaki mielibyśmy interes w utrzymywaniu
    > nierentownych stoczni?

    Np. po to by Pan Jaworski z wyksztalcenia etnolog mogl sobie pobyc
    prezesem stoczni przez niecaly rok. Po czym od tejze wywalczyc przed
    sadem kolo 300 tysiecy zlotych odprawy.

  • 29. Data: 2010-07-22 10:59:35
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jasne. O marszach kasjerek z supermarketów też nie słychać. Są szczęśliwe i
    > zadowolone z głodowych wynagrodzeń, upokarzających warunków pracy i jej
    > wymiaru 14-16 godzin na dobę.

    Po pierwsze klamiesz.
    Zadna z kasjerek nie pracuje 14 a tym bardziej 16 godzin. Nadgodziny
    (nie wiecej niz 2 dzienne rozliczane se bardzo sumiennie). Wiem bo taka
    pania kasjerka jest moja ciotka pracujaca w Piotrze i Pawle.
    Po drugie, czy ktos pracuje na kasie w supermarkecie z jakiegos nakazu ?

    > Jak dojdziemy do poziomu życia podobno głupich Francuzów, czy Niemców, u
    > których największe firmy są państwowe

    Siemens, BMW, VW czy Alianz to sa firmy panstowe ?
    Znow nie wiesz co pitolisz a pitolisz..

    >, albo legalnie wspierane przez rząd

    Przeciez przytoczylem Ci przyklad, ze zlikwidowano dwie stocznie, ktore
    wspieral rzad. Czyli wyrzucil w bloto pieniadze zabrane uczciwie
    pracujacym Niemcom.

    > Skąd ten debilny pogląd, że tylko prywatne jest dobre? To zależy
    > od ludzi, a nie od systemu. Porównaj socjalizm szwedzki z kapitalizmem
    > argentyńskim. Co byś wolał dla siebie?

    Argentyna zostala rozwalona przez socjalistow pokroju pana Peron. Od
    czasu wprowadzenia jego rzadow w latach 70-tych Argentyna coraz bardziej
    pograza sie w etatystycznym socjalizmie - czyli wspieraniu przez panstwo
    argentynskich molochow - oraz w rozdawnictwie publicznych pieniedzy.

  • 30. Data: 2010-07-22 11:02:00
    Od: PaPi <...@...3>

    > czasem zmusza sytuacja...

    W ten sposob zycie zmusza kazdego z nas (prawie) do pracowania.