  • 1. Data: 2010-07-16 13:07:06
    Temat: telewizja na karte - wszystko ok oprocz discovery channel
    Od: xy <x...@x...sorry>

    Mam tuner technomate tm-6900 hd combo. Skonfigurowalem telewizje na
    karte (podstawowa wersja nie hd). Wszystkie kanaly dzialaja bez
    problemow z jednym wyjatkiem - discovery channel. Ciagle mi pokazuje, ze
    ten kanal jest zakodowany i nie potrafi go odkodowac. :(

    Mam nastepujace parametry dla tego kanalu:

    Hotbird
    frequency 11508
    symbol rate 27500
    polarity vert
    transmission dvb-s
    fec 5/6
    freq drift 60

    service id ox3dba (w systemie dziesietnym 15802)
    service type tv
    pmt pid (puste) ale dawalem tez ox21 (33)
    pcr pid 0x0201 (513)
    video pid 0x0201 (513)
    audio pid 0x0294 (660)

    Czy to sa prawidlowe parametry? Jaki powinien byc pmt pid?

    Karta zostala aktywowana wczoraj wieczorem. Teoretycznie byl komunikat,
    ze kanaly beda aktywne do 48 godzin. Czy to mozliwe, by wszystkie sie
    aktywowaly a jeden wciaz nie? A moze za szybko przelaczylem kanal z tvn
    na inny (wg instrukcji przy aktywacji tuner powinien byc przelaczony na
    kanal tvn)? Czy i po jakim czasie ten kanal powinien zostac aktywny?

    Czy to moze byc problem tunera?

    Teoretycznie moglbym zadzwonic do nich z prosba o pomoc, ale telefon dla
    klientow jest 0 700 (kpina jakas), a znajac zycie panie, ktore odbieraja
    takie telefony za duzo nie wiedza.

  • 2. Data: 2010-07-16 19:28:09
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    >
    > Teoretycznie moglbym zadzwonic do nich z prosba o pomoc, ale telefon dla
    > klientow jest 0 700 (kpina jakas), a znajac zycie panie, ktore odbieraja

    parametry masz poprawne
    sprawdź czy ten kanał powinien być w Twoim pakiecie
    na kartę masz już puszczone uprawnienia

    Arek.

  • 3. Data: 2010-07-16 21:02:22
    Od: xy <x...@x...sorry>

    > parametry masz poprawne
    > sprawd? czy ten kana? powinien by? w Twoim pakiecie
    > na kart? masz ju? puszczone uprawnienia

    wg tego co pisza na stronie telewizji na karte powinien byc

    natomiast nie wiem, jak sprawdzic w tunerze do ktorych konkretnie
    kanalow ta karta daje dostep

    jest menu karty, ale wiele pozycji jest niedostepnych albo pustych, a
    tam gdzie pojawia sie informacja o czasie trwania subskrypcji mam dwa
    wpisy, jeden do konca miesiaca waznosc (co jest troche dziwne, bo
    kupilem zestaw na 1 mc wiec powinno byc do polowy sierpnia), a drugi z
    rokiem 09 hmmm

  • 4. Data: 2010-07-17 20:28:21
    Od: xy <x...@x...sorry>

    Sprawdzilem dokladnie informacje w polu dane o subskrypcji dla karty i mam:

    TVN 01 JUL 10 31 JUL 10 01000003
    01 JAN 90 01 JAN 90 00000000

    Czy to sa prawidlowe wpisy, czy czegos brakuje i co oznaczaja? I skad
    ten dziwny okres 1 stycznia roku 2090 (?)?

  • 5. Data: 2010-07-18 22:37:04
    Od: xy <x...@x...sorry>

    przywrocenie starej wersji oprogramowania 6.74 pomoglo

    swoja droga chyba cos producentowi tego tunera nie bardzo zalezy na
    rynku w polsce - kiedys obiecywano polska wersje menu i nie ma do tej pory