    Date: Thu, 22 Jul 2010 00:50:21 +0200
    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nowa stacja telewizyjna

    W dniu 2010-07-21 23:19, Dariusz Zygmunt pisze:
    > Co do ludzi to pozostanę przy znanym cytacie "naród wspaniały, tylko ludzie
    > kurwy", więc uważam że dobry system to będzie taki, który ludziom sk...ić
    > się nie pozwoli.
    > Własność państwowa tego nie zapewnia, wprost przeciwnie.

    Jako prywaciarz powiem że własność prywatna tym bardziej :-)

    Kapitalizm to jest w Afryce na sawannie.
    Jestem za kapitalizmem ... ale totalnym. Albo rynek się reguluje
    i mamy komunę ... albo się nie reguluje i mamy kapitalizm.
    Niewidzialna ręka rynku nie działa, ta teoria się nie sprawdziła.
    Gdy słucham ludzi którzy mówią: Nie będę płacił tak horrendalnych
    stawek ubezpieczeniowych ZA INNYCH!!!
    KURWA przecież ubezpieczenia wymyślono dla dobra SPOŁECZEŃSTWA
    a nie JEDNOSTKI. Często to co KORZYSTNE DLA SPOŁECZEŃSTWA
    jest NIEKORZYSTNE DLA JEDNOSTKI. Wiec nie ma tutaj żadnych
    sprzeczności. Jednostka musi być gotowa na poniesienie części kosztów
    utrzymania gromadki dzieci sąsiadów ... BO TAKA JEST CENA
    UCZESTNICZENIA W SPOŁECZNOŚCI ... za 50 lat te dzieci
    będą nafroncie bronić jego starego dupska, nie będzie możliwości
    nie bronić akurat jego domu broniąc całego kraju.

    Kopalnie nie mogą być nierentowne, nie można ich zamykać lecz
    TRZEBA NAPRAWIAĆ.

    Co do systemów to ewolucja była taka: feudalizm ---> socjalizm
    Czym różni się FEUDALIZM do KAPITALIZMU?
    Nie widzę różnicy ... no może kiedyś niewolnik z głodu nie zdychał
    bo jego Pan by na to nie pozwolił.
    Teraz gdy zdycha z głodu kasjerka z marketu to jej PAN ma to głęboko w
    dupie!

    Tomy M.