  • 31. Data: 2010-07-22 11:09:55
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kopalnie nie mogą być nierentowne, nie można ich zamykać lecz
    > TRZEBA NAPRAWIAĆ.

    Nie masz bladego pojęcia jakie odbywały się rozgrywki na kopalniach w latach
    przekształceń. Kopalnie były pod kreską bo drektorzy /byli/ kopalni w swoich
    spółkach zarabiali miliony 'zatrudnieni' na tych kopalniach. Z kopalni
    zwalniali ludzi tylko po to żeby pracować na tych samych kopalniach w
    spółkach. Dla pracowników kopalni nie było pracy, była dla spółek.
    Oczywiście w spólkach zatrudniona była cała rodzina ale pojawiała się tylko
    na listach płac. Tak właśnie było. Teraz jest o tyle inaczej, że kopalnie
    spowrotem mają pieniądze ale i tysiące darmozjadów w postaci związkowców.

  • 32. Data: 2010-07-22 11:43:12
    Od: PaPi <...@...3>

> [...]
    > spowrotem mają pieniądze ale i tysiące darmozjadów w postaci związkowców.

    I to co napisales jest koronnym dowodem na to, ze nie maja racji bytu
    wszelkie nieprywatne formy wlasnosci.
    Gdyby kopalnia byla prywatna i musiala sie rozliczac z efektywnosci
    swoich dzialan przed akcjonariuszami nie byloby miejsca na obrastanie
    tejze przez firmy zewnetrzne zwiekszajace koszty dzialalnosci.

  • 33. Data: 2010-07-22 12:56:14
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna [OT]
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:

    > i zrobił bardzo dobrze. wskaż mi jaki mielibyśmy interes w utrzymywaniu
    > nierentownych stoczni?

    Jakich nierentownych??? Stocznie została zniszczona na polecenie unijnego
    urzędniczyny, a nie bankructwa!!! Miała zamówienia i mogła pracować. Poza
    tym chcieli ją kupić pracownicy. Rząd się nie zgodził. Znasz problem? Masz
    własny mózg, czy myślisz gazetą wyborczą i tvn-em???

    Remek

  • 34. Data: 2010-07-22 13:01:17
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPi" napisał:

    > Wiec udowododnilem Ci ze zwyczajnie nie wiesz co piszesz.
    > Zlikwidowano w 2009 w Niemczech dwie stocznie ? Zlikwidowano.

    NIE ZLIKWIDOWANO!!! Upadły. Ogłosiły bankructwo. To coś zupełnie innego.
    Zlikwidowano nasze!!!

    > Wiec po prostu pitoliles bzdury.

    Jak można dyskutować z ograniczonym osobnikiem. który nie rozumie
    podstawowych spraw, a zamiast argumentów ma atak typu mochery, kaczusie itd.
    itp. Spierdalaj skurwielu sbecki na drzewo. Won!!!

    Remek

  • 35. Data: 2010-07-22 13:27:43
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jakich nierentownych???

    Ano nierentownych.

    > Stocznie została zniszczona na polecenie unijnego
    > urzędniczyny, a nie bankructwa!!!

    Tajest. Zyd, cyklista i mason z niego pewno byl.
    Stocznie Gdynia i Szczecinska Nowa dostaly od panstwa polskiego DOTACJE
    - ktorej nie byly w stanie zwrocic = byly nierentowne.

    > Miała zamówienia i mogła pracować.

    Jak bedziesz doplacal do produkcji przez pana X majtek to rowniez pan X
    bedzie mial zamowienia i bedzie mogl pracowac.
    Tyle tylko, ze takie dzialanie nie ma zadnego ekonomicznego sensu.

    > Poza
    > tym chcieli ją kupić pracownicy. Rząd się nie zgodził.

    Co Ty pierniczysz ? Dlaczego zatem nie staneli do OTWARTEGO przetargu na
    majatek stoczni ?
    Do dzis nie zostaly sprzedane pokazne czesci majatku stoczni
    szczecinskiej. Na co czekaja pracownicy ?

  • 36. Data: 2010-07-22 13:38:21
    Od: PaPi <...@...3>

    > NIE ZLIKWIDOWANO!!! Upadły. Ogłosiły bankructwo. To coś zupełnie innego.
    > Zlikwidowano nasze!!!

    Znowu pitolisz.
    Stocznie Gdynia i Szczecinska zostaly postawione w stan upadlosci =
    zbankrutowaly - dlatego, ze nie byly w stanie zwrocic pomocy publicznej.

    W lipcu 2009 NIK przedstawil raport (obejmujacy okres do 2007) o
    wynikach restrukturyzacji i prywatyzacji polskich stoczni.
    Wynika z niego, iz stocznie nie uzyskaly rynkowej zdolnosci
    produkcyjnej. Zarzuty przedstawione w ww. raporcie dotycza min.
    bezzasadnego zasilania stoczni kolejnymi dotacjami.

  • 37. Data: 2010-07-22 14:01:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jakich nierentownych??? Stocznie została zniszczona na polecenie unijnego
    > urzędniczyny, a nie bankructwa!!! Miała zamówienia i mogła pracować.

    Bzdura, stocznie od lat były nierentowne, nie realizowały dużych zamówień
    które by przynosily zysk, mało tego dostawały kase z państwa nawet na to
    żeby te doraźne zamówienia które dostawały mogły zrealizować bo nie były w
    stanie z własnych środków. To o czym Ty piszesz to skrócenie agonii firmy
    która była nie do uratowania. Stocznie od lat nie produkowały niczego co
    przynosiły zysk, ba nie wychodzili nawet na zero. Utrzymywano ten burdel
    tylko dlatego że komuś się wiecznie roiło we łbie, że to jakaś kolebka
    solidarności, a faktycznie to jechali na tym związkowcy którzy kiedyś mieli
    swoje 5 min, a potem nie chciało im się nic robić. Identycznie zresztą jak
    na kopalniach

  • 38. Data: 2010-07-22 14:44:58
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPi" napisał:

    > Stocznie Gdynia i Szczecinska Nowa dostaly od panstwa polskiego DOTACJE
    > - ktorej nie byly w stanie zwrocic = byly nierentowne.

    Nie dostały DOTACJI!!! Dostały jedynie gwarancje (poręczenia kredytów).
    Natomiast tylko jedna stocznia niemiecka dostała DOTACJE w wysokości 200 mln
    DM. Głupcy, czy co? I mimo to upadła. Upadła, a nie została zlikwidowana
    odgórnie. Zrozum to wreszcie. Chyba, że nie chcesz.

    Remek

  • 39. Data: 2010-07-22 18:43:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:

> [...]
    > pracować. Poza tym chcieli ją kupić pracownicy. Rząd się nie zgodził.
    > Znasz problem? Masz własny mózg, czy myślisz gazetą wyborczą i

    chłopie...

    miały zamówienia tak, do każego zamówienia musielibyśmy dopłacić z naszych
    podatków. Jak mi pańśtwo dopłaci to ja też mogę robić instalacje za stawkę
    robocizny 3 zlote. Normalnie muszę dać 14 + 65% Ko i 10-15% zysku.

  • 40. Data: 2010-07-22 18:46:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:

    > NIE ZLIKWIDOWANO!!! Upadły. Ogłosiły bankructwo. To coś zupełnie
    > innego. Zlikwidowano nasze!!!

    nic innego, były niewypłacalne.

    > Jak można dyskutować z ograniczonym osobnikiem. który nie rozumie
    > podstawowych spraw, a zamiast argumentów ma atak typu mochery,
    > kaczusie itd. itp. Spierdalaj skurwielu sbecki na drzewo. Won!!!

    super, od razu widać że jesteś prawdziwym obywatelem Wolski.