    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nowa stacja telewizyjna [OT]
    Date: Thu, 22 Jul 2010 07:49:42 +0200

    Tomy M. wrote:

    > Na rentowność czy nierentowność wpływ ma Państwo.

    na rentowność ma wpływ pańśtwo ale bardzo ograniczony

    jakoś sobie nie przypominam aby stocznei płaciły jakiś super wielki
    specjalny podatek. Powinny płacić takei same podatki jak każdy za wyjątkiem
    rolnika.

    > wprowadzi 100 krotnie wyższy podatek za m2 powierzchni marketów
    > i pojutrze markety przestanąbyć rentowne.
    > Stocznie zostały UBITE ustawami. Podobnie jak kopalnie.

    Stocznie sie ubiły sytuacją rynkowa i złym zarządzaniem.

    Jeśli przedsiebirostwo nie potrafi przetrwać mimo kosmicznej pomocy
    paśńtwowej, czytaj wszyscy obywatele utrzymują pracowników tego
    przedsiebirostwa, to nie zasługują na przetrwanie.

    > Ty firmy nie masz, nie miałeś i nie będziesz miał. Jesteś zwyczajnym
    > szarym etatowcem.
    > Pewnie nawet te posty piszesz z roboty. To widać na oko.
    > Proszę nie wypowiadaj się o rentowność przedsiębiorstw bo nie znasz
    > tego tematu.

    tak pisze z roboty :) ze swojej własnej :) sam sobei ejstem szefem i jeszcze
    daje zatrudnienie kilku ludziom, nie miałbym nic przeciwko jednak aby mnie
    też pańśtwo chciało utrzymywać, nei muisałbym szukać zleceń tylko żył bym z
    dotacji pańśtwowych.

    > Rozmawiamy tutaj o opłacalności stworzenia nowej stacji TV dla
    > elektoratu KACZYSTOWSKIEGO o jego opłacalności lub nie możemy
    > rozmawiać.

    No więc w temacie. Taka stacja nie utrzyma sie na rynku, samym TV szopem sie
    nie da utrzymać stacji telewizyjnej.