  • 1. Data: 2010-07-20 09:14:59
    Temat: TVN Warszawa w DVB-T w Stolicy
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    mam pyt czy wyłączyli już przekaz tego kanału ?
    wczoraj jeszcze oglądałem a dzisiaj od rana nie mam pokazuje brak sygnału

    Arek.

  • 2. Data: 2010-07-20 13:26:19
    Temat: Re: TVN Warszawa w DVB-T w Stolicy
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Arek. <a...@a...2a.pl> napisał(a):

    > mam pyt czy wyłączyli już przekaz tego kanału ?
    > wczoraj jeszcze oglądałem a dzisiaj od rana nie mam pokazuje brak sygnału
    >
    > Arek.

    W każdy przedostatni wtorek miesiąca jest przeprowadzana konserwacja urządzeń
    technicznych na Pałacu Kultury.
    Czasem wyłączą tylko niektóre nadajniki telewizyjne lub radiowe, czasem "cały
    prąd" odetną i nic stamtąd nadawane nie działa.

    Około południa przywracają pracę nadajników.

  • 3. Data: 2010-07-20 14:24:12
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Wmak wrote:

> [...]
    > radiowe, czasem "cały prąd" odetną i nic stamtąd nadawane nie
    > działa.
    >
    > Około południa przywracają pracę nadajników.

    To jedna kwestia, drugą jest to, iż TVN Warszawa
    nie musi wrócić gdyż oficjalnie to była emisja o
    charakterze doraźnym.
    http://www.telewizja-cyfrowa.com/100521.html i
    jak widać planowo miała trwać sporo krócej. Sam
    jestem ciekawy co się okaże.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2010-07-20 21:07:14
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > charakterze doraźnym.
    > http://www.telewizja-cyfrowa.com/100521.html i
    > jak widać planowo miała trwać sporo krócej. Sam

    no i wróciła TVN Warszawa :(
    zobaczymy na jak długo

    Arek.

  • 5. Data: 2010-07-20 21:08:56
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > no i wróciła TVN Warszawa :)
    > zobaczymy na jak długo

    miało być tak

    Arek.

  • 6. Data: 2010-07-21 14:55:46
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Arek. wrote:

    > miało być tak

    Aha, jasne.
    Dziękuję za info, i gratuluje rozsądnych
    władz odpowiedzialnych za Twoje okolice.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 7. Data: 2010-07-27 10:49:59
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Aha, jasne.
    > Dziękuję za info, i gratuluje rozsądnych
    > władz odpowiedzialnych za Twoje okolice.

    no i chyba pożegnaliśmy się z tym programem na zawsze :(
    od rana nie ma sygnału

    Arek.

  • 8. Data: 2010-07-28 12:04:31
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Arek. <a...@a...2a.pl> napisał(a):

    > no i chyba pożegnaliśmy się z tym programem na zawsze :(
    > od rana nie ma sygnału
    >
    > Arek.

    A dzisiaj normalnie nadają....

  • 9. Data: 2010-07-28 14:27:09