  • 1. Data: 2010-07-19 23:51:57
    Temat: Nowa stacja telewizyjna
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Mała analiza.

    Polska jest politycznie podzielona. Mniej więcej na pół.
    KOMERCYJNE stacje telewizyjne nie są podzielone.
    Pominę TRWAM jako stację trudno dostępną indywidualnie
    i z w sumie mało komercyjnym nastawieniem rynkowym.
    Rydzyk pewnie nie ma ochoty dawać pod stołem prezesom
    kołchozów bo sam jest chytry.

    Podsumowując, te prężne stacje komercyjne sprzyjają wyraźnie jednej
    stronie sceny politycznej i:

    -jedna połowa Polski lubi oglądać programy publicystyczne
    stacji komercyjnych.
    -druga połowa nie ma co oglądać bo tymi stacjami się brzydzi
    więc reklam też niewiele ogląda w tych stacjach.

    Dlaczego pomijając jakieś osobiste zaangażowanie polityczne
    nie pojawia się stacja komercyjna promująca KACZYZM ?!!

    Przecież na tym byłaby niezła kasa! Zupełnie nowa jakość reklamowa
    np. buty marki "x" mógłby reklamować Pan "x" który oficjalnie POPIERA
    KACZYZM i taka reklama trafiałaby bo mieszkańców tej drugiej części Polski.
    Dlaczego "niewidzialna ręka rynku" nie zajęła tej niszy rynkowej?!

    PS. Znam odpowiedź na to pytanie, ale pozostawię ją dla siebie :-)

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-07-20 07:14:02
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-20 01:51, *Tomy M.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > PS. Znam odpowiedź na to pytanie, ale pozostawię ją dla siebie :-)

    I niech tak zostanie.

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2010-07-20 08:01:54
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-07-2010 o 01:51:57 Tomy M. <t...@a...com> napisał(a):

    > Dlaczego pomijając jakieś osobiste zaangażowanie polityczne
    > nie pojawia się stacja komercyjna promująca KACZYZM ?!!

    Sam na początku wspomniałeś, że pomijasz Trwam bo ma mały zasięg. A żadna
    nowa stacja tv nie będzie mieć większego zasięgu. Mogłaby co najwyżej
    zamiast Astry wybrać Hot Birda ale bez dobrego miejsca na listach
    dekoderów platform niewiele to pomoże.
    Podstawą sukcesu jest niestety nadal zasięg naziemny. A ten jest dobrze
    zakonserwowany. Nawet DVB-T temu nie zagrozi. Z pierwszych 3 MUXów jeden
    dostaną dotychczasowi komercyjni (po 2 programy dla każdego) TVP ma mieć
    półtora MUXa (~10 programów), dla ewentualnych nowych przewidziano 4
    miejsca.

    --
    SW3
    ----

  • 4. Data: 2010-07-20 13:09:22
    Od: PaPi <...@...3>

    > Dlaczego pomijając jakieś osobiste zaangażowanie polityczne
    > nie pojawia się stacja komercyjna promująca KACZYZM ?!!

    Przeciez jest. Nazywa sie Trwam.
    Poza dzialalnoscia komercyjna jest dzieki lapownictwu zwolniona z oplaty
    za koncesje.
    Jest rowniez stacja, ktora nazywa sie TVP1 w sposob jawny wspierajaca
    PiS i J.Kaczynskiego. Od komercyjnych rozni sie tylko tym, ze dostaje
    dodatkowo srodki z obowiazkowego podatku pt. abonament RTV.

> [...]
    > KACZYZM i taka reklama trafiałaby bo mieszkańców tej drugiej części Polski.
    > Dlaczego "niewidzialna ręka rynku" nie zajęła tej niszy rynkowej?!

    Dlatego, ze wiekszosc elektoratu Kaczynskiego to biedni, niewyksztalceni
    mieszkancy malych miasteczek i wsi.
    Slaby target dla reklamodawcow.

  • 5. Data: 2010-07-20 15:06:30
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-07-20 15:09, PaPi pisze:
> [...]
    > PiS i J.Kaczynskiego. Od komercyjnych rozni sie tylko tym, ze dostaje
    > dodatkowo srodki z obowiazkowego podatku pt. abonament RTV.

    Sam przedstawiłeś dowody na to że TV TRWAM nie jest stacją
    komercyjną ... a bynajmniej nie znajduje się "na rynku" gdyby
    TRWAM był komercyjny musiałby płacić za koncesję i zabiegać
    o reklamodawców, target itd. Dlatego pomijam ją w tej analizie.

    > Dlatego, ze wiekszosc elektoratu Kaczynskiego to biedni,
    > niewyksztalceni mieszkancy malych miasteczek i wsi.
    > Slaby target dla reklamodawcow.

    Hehe ... najlepszy target dla sprzedawców to biedota, bogaci mają więcej
    czasu, pieniedzy, środków i rozumu. Podchodzą z większym dystansem do
    reklam itd.

    Tak na marginesie, nie wiem czy wiesz ... ale to właśnie biedota siedzi
    w miastach. Ta śmieszna
    babcia z podlubelskiej wsi kupiłaby Cię w butach razem z całą rodziną
    za 1/10 wartości jej majątku :-) A Rydzykowi daje co miesiąc więcej niż
    Ty zarabiasz. I to ona jest doskonałym targetem dla nowej stacji TV.

    Tomy M.

  • 6. Data: 2010-07-20 20:22:06
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

> [...]
    > TRWAM był komercyjny musiałby płacić za koncesję i zabiegać
    > o reklamodawców, target itd. Dlatego pomijam ją w tej analizie.

    TRWAM jest stacja komercyjna min. dlatego ze leca w niej reklamy.
    Procz TRWAM komercyjna jest rowniez TVPis.

> [...]
    > reklam itd.
    > Tak na marginesie, nie wiem czy wiesz ... ale to właśnie biedota siedzi

    Pokrecilo sie coscik Tobie, dlaczego czytaj dalej.

> [...]
    > za 1/10 wartości jej majątku :-) A Rydzykowi daje co miesiąc więcej niż
    > Ty zarabiasz. I to ona jest doskonałym targetem dla nowej stacji TV.

    Na prokoscielna lewice spod znaku PiS glosuja male miasteczka i wsie.
    Skoro na tych wsiach siedza takie tuzy jak ww. babcia to po cholere
    tworzyc dla niej program ? Sam napisales, ze do bogatych reklamy nie
    docieraja - babcia ma kase, duzo pieniedzy, srodkow (btw jakich srodkow
    :-) ) no i rozumu. Wiec nie bedzie z niej targetu dla reklamodawcow wg.
    Ciebie.
    O taka odpowiedz Ci chodzilo ?

  • 7. Data: 2010-07-20 21:29:58
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPi" napisał:

    > Dlatego, ze wiekszosc elektoratu Kaczynskiego to biedni, niewyksztalceni
    > mieszkancy malych miasteczek i wsi.

    Dziwne. Tylko tacy są uczciwi? Bogaci i wykształceni popierają partię
    stworzoną przez służby, likwidującą stocznie i zalewającą kopalnie wodą???
    Już nie wspomnę o zdumiewającym popieraniu Rosji wbrew polskim interesom.

    Remek

  • 8. Data: 2010-07-20 21:56:55
    Temat: [OT] Re: Nowa stacja telewizyjna
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:

    Ech... Co wy wiecie o babciach na podlubelskiej wsi

    Taka "babcia" (wcale nie musi być wiekowa) ma swój majątek który w
    porównaniu z majątkami "miastowych" którzy dostali m3 od państwa, całe
    życie w nim mieszkali a teraz lamentują że muszą wybulić aż 1/10
    wartości tego mieszkania. Ta "babcia" starała się przez całe życie żeby
    dom mieć a nie mieć gdzie mieszkać, teoretycznie pewnie będzie większy
    ale trudny do spieniężenia z różnych względów.[OT][
    Nie zmienia to faktu że gotówki jako takiej to ma mało w porównaniu z
    "miastowymi" bo dochód statystyczny na głowę ma o połowę mniejszy.
    (takie dane słyszałem ze 3 lata temu ale nie widzę żeby się coś
    zmieniło) Oczywiście zaraz usłyszę że przecież sama sobie świniaka
    uchowa i nie musi za jedzenie płacić.

    To tak OT bo mnie wku.... brednie o krusach, podatkach, darmowych
    jajkach i świeżym powietrzu.
    Cieszcie się że nie trzeba takim "babciom" płacić co miesiąc zasiłku z
    opieki społecznej. Każdej "babci" by się należał jeśli by traktować
    wszystkich jednakowo.

  • 9. Data: 2010-07-20 22:01:15
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Dnia 20-07-2010 o 23:29:58 Remek <b...@t...pl> napisał(a):

    > Dziwne. Tylko tacy są uczciwi? Bogaci i wykształceni popierają partię
    > stworzoną przez służby, likwidującą stocznie i zalewającą kopalnie
    > wodą???
    A co tam budują statki kosmiczne?( Jak byś nie wiedział ruski już nie
    kupują 100% produkcji)
    Za to Pierwszy Sekretarz JK wie jak ma wyglądać uczciwy człowiek.

    Ja tam za PRL-bis (IV RP) dziękuję.

  • 10. Data: 2010-07-20 22:41:26
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "noy" napisał:

    > A co tam budują statki kosmiczne?

    Do rzeczy i faktów! Znasz jakiś inny kraj, który pozwolił sobie zlikwidować
    jakąkolwiek potężną firmę przez obcych? Spróbuj zaproponować to Niemcom,
    albo Koreańczykom. A czy znasz jakieś inne państwo, które stojąc na węglu
    zalewa wodą kopalnie? Fakty, fakty i jeszcze raz fakty. Nie jestem
    zwolennikiem PiS, SLD, czy innych oszustów. Obserwuję fakty i stwierdzam, że
    rządy PO sa gorsze od komunistycznych z lat PRL-u. Ciekawe przez kogo oni są
    nasłani? Wiesz ile długu zrobił Tusk przez 3 lata? Co się stało z tymi
    pieniędzmi?

    Remek