  • 11. Data: 2010-07-21 08:18:28
    Temat: Re: [OT] Re: Nowa stacja telewizyjna
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 20 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 23:56 *z* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > To tak OT bo mnie wku.... brednie o krusach, podatkach, darmowych
    > jajkach i świeżym powietrzu.
    > Cieszcie się że nie trzeba takim "babciom" płacić co miesiąc zasiłku z
    > opieki społecznej.

    "babcie" są zbyt ludzkie, by wyłudzać pieniądze, tak jak robią to Ci
    "bogaci" z KRUS-u, opieki, skarbu państwa i wykształceni bez kas
    fiskalnych.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-21 10:16:06

  • 12. Data: 2010-07-21 09:50:47
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna
    Od: PaPi <...@...3>

    > Do rzeczy i faktów! Znasz jakiś inny kraj, który pozwolił sobie zlikwidować
    > jakąkolwiek potężną firmę przez obcych?

    Sobie zlikwidowac przez obcych. Elektorat Jarusia w najczystszej formie :-)
    Fobie, "oni" i obcy.

    > Spróbuj zaproponować to Niemcom,
    > albo Koreańczykom.

    Elektoracie Jarusia, w czasie biezacego kryzysu w Niemczech
    zbankrutowaly 4 stocznie.
    Dwie z nich w biednym bylym NRDowku w zeszlym roku.

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,66917
    58,Bankructwo_dwoch_niemieckich_stoczni__2700_osob_n
    a.html

    Co wiecej stocznie te wczesniej zostaly sprzedane "obcym".

    I jak z tymi rzeczami i faktami ?

    > A czy znasz jakieś inne państwo, które stojąc na węglu
    > zalewa wodą kopalnie?

    Niemcy ? Anglia ?
    http://www.wnp.pl/wiadomosci/niemcy-zamykaja-kopalni
    e,19721.html

    "Los niemieckich kopalń został przypieczętowany. Niemiecki rząd i landy
    postanowiły pozamykać je do 2018 r."

    > Fakty, fakty i jeszcze raz fakty. Nie jestem
    > zwolennikiem PiS, SLD, czy innych oszustów.

    Nie no jasne ze nie jestes. Ty po prostu nie masz pojecia o tematach w
    jakich zabierasz glos. Do tego dokladasz obcych i likwidacje i masz
    gotowy przepis na elektorat IV RP.

  • 13. Data: 2010-07-21 09:53:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 11:50:47 +0200, PaPi napisał(a):

    > Elektoracie Jarusia, w czasie biezacego kryzysu w Niemczech
    > zbankrutowaly 4 stocznie.

    Wypad z tym na pl.soc.polityka, ale to już!!!!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-07-21 13:55:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Sam przedstawiłeś dowody na to że TV TRWAM nie jest stacją
    > komercyjną ... a bynajmniej nie znajduje się "na rynku" gdyby
    > TRWAM był komercyjny musiałby płacić za koncesję i zabiegać
    > o reklamodawców, target itd. Dlatego pomijam ją w tej analizie.

    a wtedy nie mogła by być taka jak jest, bo komu zalezy na ich klientach?

    oglądacze TV Trwam i elektorat PIS to klienci TV Shopu.

    > Hehe ... najlepszy target dla sprzedawców to biedota, bogaci mają
    > więcej czasu, pieniedzy, środków i rozumu. Podchodzą z większym
    > dystansem do reklam itd.

    ale co możesz tym ludzim sprzedać? popiersia kaczyńskiego, plastikowe
    repliki Tutka?

    przeciez nawet sieć komórkowa dla mocherów zdechła :)

  • 15. Data: 2010-07-21 14:05:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:

    > Do rzeczy i faktów! Znasz jakiś inny kraj, który pozwolił sobie
    > zlikwidować jakąkolwiek potężną firmę przez obcych? Spróbuj
    > zaproponować to Niemcom, albo Koreańczykom. A czy znasz jakieś inne
    > państwo, które stojąc na węglu zalewa wodą kopalnie? Fakty, fakty i
    > jeszcze raz fakty. Nie jestem zwolennikiem PiS, SLD, czy innych
    > oszustów. Obserwuję fakty i stwierdzam, że rządy PO sa gorsze od
    > komunistycznych z lat PRL-u. Ciekawe przez kogo oni są nasłani? Wiesz
    > ile długu zrobił Tusk przez 3 lata? Co się stało z tymi pieniędzmi?

    Państwo nie ma sie zajmować prowadzeniem geszeftów, od tego są
    przedsiębiorcy. Dzięki temu, że huty i cementownie nie sa państwowe nie
    słyszeliśmy już od dawna od marszach hutników czy cementowników na siedzibę
    rządu.

  • 16. Data: 2010-07-21 14:15:50
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPi" napisał:

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,66917
    58,Bankructwo_dwoch_niem
    ieckich_stoczni__2700_osob_na.html

    > Co wiecej stocznie te wczesniej zostaly sprzedane "obcym".

    Czytaj wszystko w całości dokładnie:

    "Oba zakłady skorzystały wcześniej z pomocy finansowej ze strony władz
    federalnych i krajowych Meklemburgii - Pomorza Przedniego. W sumie otrzymały
    od nich kredyty i poręczenia na łączną sumę 220 milionów euro".

    Nieźle co? I czy to był powód likwidacji stoczni tak jak w naszym przypadku?

    > I jak z tymi rzeczami i faktami ?

    No właśnie. Fakty, fakty zamiast kłamstw i półprawd. Jesteś kłamcą, albo
    głupcem, ewentualnie najemnikiem wrogów Polski. I nie pierdol o elektoracie
    kaczusiów. Dlaczego Tusk zlikwidował stocznie pod dyktat brukselskiego
    urzędniczyny, skoro pomoc państwa była wielokrotnie niższa. Im wolno, a nam
    nie???

    Remek

    Ps Do innych Twoich kłamstw odniosę sie oddzielnie.

  • 17. Data: 2010-07-21 16:13:42
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:

    > Dzięki temu, że huty i cementownie nie sa państwowe nie
    > słyszeliśmy już od dawna od marszach hutników czy cementowników na
    siedzibę
    > rządu.

    Jasne. O marszach kasjerek z supermarketów też nie słychać. Są szczęśliwe i
    zadowolone z głodowych wynagrodzeń, upokarzających warunków pracy i jej
    wymiaru 14-16 godzin na dobę.

    Czy jesteś az tak głupi?

    Jak dojdziemy do poziomu życia podobno głupich Francuzów, czy Niemców, u
    których największe firmy są państwowe, albo legalnie wspierane przez rząd to
    pogadamy. Skąd ten debilny pogląd, że tylko prywatne jest dobre? To zależy
    od ludzi, a nie od systemu. Porównaj socjalizm szwedzki z kapitalizmem
    argentyńskim. Co byś wolał dla siebie?

    Remek

  • 18. Data: 2010-07-21 20:23:15
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:

    > Jasne. O marszach kasjerek z supermarketów też nie słychać. Są
    > szczęśliwe i zadowolone z głodowych wynagrodzeń, upokarzających
    > warunków pracy i jej wymiaru 14-16 godzin na dobę.

    Po pierwsze pracują dobrowolnie, po drugie mogą strajkować i protestować i
    to robią gdy trzeba. Pańśtwo daje im narzędza do walki o swoje prawa oraz
    instytucje (PIP) które moga je wspierać. Ale dzieki temu że pracodawca jest
    prywatny nie mogą zmusić państwa do tego aby wyjęło z naszej kieszeni forse
    i dało im w psotaci np gwarantowanej 13 14 i 15 pensji oraz wcześniejszej
    150% emerytury.

> [...]
    > Niemców, u których największe firmy są państwowe, albo legalnie
    > wspierane przez rząd to pogadamy. Skąd ten debilny pogląd, że tylko

    To jest bardzo madry pomysł.

    bo dzięki temu z kieszeni wszystkich obywateli nie dotuje sie nierentownych
    kopalni czy stoczni. Wielki międzynarodowy państwowy projekt samolotu
    Concorde nigdy nie przyniósł złamanego franka ani funta zysku, nawet
    koszmarnie drogie bilety nigdy nie pokrywały realnych kosztów eksploatacji
    tego potwora.

    Przez lata obywatel Francji w imię mocarstwowej potrzeby posiadania giganta
    informatycznego płacili krocie na wielką nieruchawa firmę Bull. Która w
    końcu łaskawie została ukatrupiona, bogu dzięki.

    My zaś od 20 lat bulimy majątek na nierentowne i kompletnie absurdalnie
    zarządzane koleje państwowe oraz na kopalnie, nielicząc stoczni.

    > To zależy od ludzi, a nie od systemu. Porównaj
    > socjalizm szwedzki z kapitalizmem argentyńskim. Co byś wolał dla
    > siebie?

    wole normalny zdrowy polski kapitalizm, niż szwedzki socjalizm.

  • 19. Data: 2010-07-21 20:29:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:
> [...]
    > elektoracie kaczusiów. Dlaczego Tusk zlikwidował stocznie pod dyktat
    > brukselskiego urzędniczyny, skoro pomoc państwa była wielokrotnie

    i zrobił bardzo dobrze. wskaż mi jaki mielibyśmy interes w utrzymywaniu
    nierentownych stoczni?

    utrzymywanie takich molochów podobne jest kupowaniu przez biednych ludzi
    wypasionych samochodów na których utrzymanie ich nie stać ale wyglądają
    prestiżowo. Ból jest gdy im ten prestiżowy samochód ukradną, bo zwykle już
    na ubezpieczenie A/C nie stało.

    A tak prywatnie gdybyś miał firmę do której musisz dokładać z własnej
    kieszeni, odbierając żarcie dzieciom i żonie to też byś ją utrzymywał do
    swojej śmierci czy bysz szybko zlikwidował i sprzedał?

    Pieniądze w budżecie nie biorą sie z kosmosu, pańśtwo je musi zarobić, jeśli
    może ograniczyć wydatki na bzdety może wiećej przeznaczyć na inne ważniejsze
    cele.

  • 20. Data: 2010-07-21 21:19:11
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 21 lipca 2010 18:13, Remek wyraził następujacą opinię:

    > Jasne. O marszach kasjerek z supermarketów też nie słychać. Są szczęśliwe
    > i zadowolone z głodowych wynagrodzeń, upokarzających warunków pracy i jej
    > wymiaru 14-16 godzin na dobę.

    Pracownice z Biedronki jednak coś wywalczyły.

    > Czy jesteś az tak głupi?

    Marek na pewno nie jest, co do Ciebie ... no zobaczymy ;-)

    > Jak dojdziemy do poziomu życia podobno głupich Francuzów, czy Niemców, u
    > których największe firmy są państwowe, albo legalnie wspierane przez rząd
    > to pogadamy. Skąd ten debilny pogląd, że tylko prywatne jest dobre? To

    Np. stąd że widziałem i pamiętam dobrze jaka jest wydajność produkcji gdy
    właścicielem jest państwo i co z tego wynika dla _wszystkich_.

    Widziałem też całkiem niedawno, jak z zalewanej przez powódź prywatnej huty
    szkła wywożono produkcję śmigłowcami żeby nie stracić kontraktów. Myślisz że
    w _jakiejkolwiek_ firmie państwowej ktoś by coś takiego zrobił?

    > zależy od ludzi, a nie od systemu. Porównaj socjalizm szwedzki z
    > kapitalizmem argentyńskim. Co byś wolał dla siebie?

    Co do ludzi to pozostanę przy znanym cytacie "naród wspaniały, tylko ludzie
    kurwy", więc uważam że dobry system to będzie taki, który ludziom sk...ić
    się nie pozwoli.
    Własność państwowa tego nie zapewnia, wprost przeciwnie.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt