  • 41. Data: 2010-07-22 21:43:02
    Temat: Re: Nowa stacja telewizyjna [OT]
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPi" napisał:

    > Tajest. Zyd, cyklista i mason z niego pewno byl.

    Nie rozumiem. Negujesz fakty?

    > Stocznie Gdynia i Szczecinska Nowa dostaly od panstwa polskiego DOTACJE
    > - ktorej nie byly w stanie zwrocic = byly nierentowne.

    Masz ADHD? Skup się i czytaj ze zrozumieniem. NIE BYŁY DOTOWANE!!! Zrozum to
    wreszcie! Zostały zniszczone na polecenie unijnego komisarza za GWARANCJE,
    CZYLI PORĘCZENIE KREDYTOWE UDZIELANE PRZEZ SKARB PAŃSTWA!!! Krtedyty były
    spłacane w terminie i nie było zadłużenia. A cała sprawa miała miejsce dawno
    temu. Sprawdź te fakty i przestań bredzić.

    A z innej beczki. Nawet jeśli jakaś moja potężna, dysponująca światową
    technologią, zapleczem maszynowym i świetnymi fachowcami firma była by
    nierentowna, to starał bym się szukać przyczyn, aby je usunąć i firmę
    naprawić. Tak robi cały sensowny świat. Nie niszczył bym jej bezmyślnie, czy
    usłużnie na obce żądanie. Nie rozumiesz tego??? Zadaj sobie pytanie kto ma z
    tego korzyść.

    Remek

  • 42. Data: 2010-07-23 08:18:33
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nie dostały DOTACJI!!! Dostały jedynie gwarancje (poręczenia kredytów).

    Klamiesz.
    http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=1482

    Procz czystych dotacji, masz dokapitalizowanie przez ARP w wysokosci 600
    mln zlotych, czy umorzenie dlugow ZUSu (de facto dotacja) w wysokosci
    330 mln zlotych.

    Do tego wszystkiego sa poreczenie i gwarancje skarbu panstwa w wysokosci
    645 mln zlotych, ktore po upadku stoczni przeminily sie w dotacje...
    poniewaz stocznia Gdynia byla zadluzona wobec armatorow i pozyczkodawcow
    na blisko 4 mld zlotych.

    Reasumujac sama Stocznia Gdynia kosztowala Skarb Panstwa ponad 6 mld
    zlotych.

    > Natomiast tylko jedna stocznia niemiecka dostała DOTACJE w wysokości
    200 mln
    > DM. Głupcy, czy co? I mimo to upadła.

    Ano glupcy. Tak samo jak my.
    Skoro wpompowali CZYJES pieniadze a firma poszla sie kochac.
    Zrozum wreszcie, pieniadze w budzecie nie biora sie z Marsa. Komus
    konkretnie trzeba ZABRAC pieniadze, zeby pozniej jest rozdac.

  • 43. Data: 2010-07-23 15:45:19
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "PaPi" napisał:

    > Ano glupcy. Tak samo jak my.
    > Skoro wpompowali CZYJES pieniadze a firma poszla sie kochac.

    Wiesz jaką Ci głupcy są potęgą gospodarczą? Może to Ty jesteś głupcem?

    > Zrozum wreszcie, pieniadze w budzecie nie biora sie z Marsa.

    Zrozum wreszcie Ty, że piszesz nie na temat. Zaraz zaczniesz pisać, że niebo
    jest niebieskie, a trawa zielona i niby ja tego nie wiem. To celowe
    działanie, albo tępota. Jeśli jakiś zakład upadł, bo był niewydolny z
    różnych powodów to mówi się trudno. Takie są prawa ekonomi. Ja mówię o czymś
    innym. Nasze nie ogłosiły upadłości, lecz zostały rozparcelowane NA
    POLECENIE. Rozumiesz, czy nie??? Pozwolił bys komuś obcemu decydować o
    swojej firmie? To jest problem, a nie to że ekonomia, prawa rynku itp. ble,
    ble, ble.

    Remek

  • 44. Data: 2010-07-23 19:22:42
    Od: Marek <b...@a...eu>

    Cześć Remek
    Fri, 23 Jul 2010 17:45:19 +0200 w <news:i2cdem$5eq$1@inews.gazeta.pl>
    napisałeś:
    >Nasze nie ogłosiły upadłości, lecz zostały rozparcelowane NA
    > POLECENIE.

    na całe szczescie. wystarczająco długo wysysały kasę.
    tylko czemu tak długo to trwało?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 45. Data: 2010-07-23 21:27:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:

> [...]
    >
    > A z innej beczki. Nawet jeśli jakaś moja potężna, dysponująca światową
    > technologią, zapleczem maszynowym i świetnymi fachowcami firma była by

    ale nasze stocznie niczym takim nie dysponowały.

    Wciąż żyjecie mrzonkami o cudownych Polskich przedsiębiorstwach które ktoś
    ukatrupił, a to jest gówno prawda.

    >, to starał bym się szukać przyczyn, aby je usunąć i firmę
    > naprawić.

    ale dawano im szanse, bardzo długi i nic.

    > Tak robi cały sensowny świat. Nie niszczył bym jej
    > bezmyślnie, czy usłużnie na obce żądanie. Nie rozumiesz tego??? Zadaj
    > sobie pytanie kto ma z tego korzyść.

    MY Mamy kożyść bo już nie musimy dokładać do wspaniałych stoczni aby ktoś
    mógł kupić tani statek, dzieki naszym dotacjom.

  • 46. Data: 2010-07-24 07:23:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > POLECENIE. Rozumiesz, czy nie??? Pozwolił bys komuś obcemu decydować o
    > swojej firmie? To jest problem, a nie to że ekonomia, prawa rynku itp.

    No i bardzo dobrze, raka jeżeli można się wycina, nie leczy na siłe.