  • Data: 2017-01-18 15:12:54
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:587f6db0$0$15206$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie przechodza albo i przechodza - na moje dobro przeszlo np NT1 z TP.

    Spoko, nie generalizuję, opisuję jedynie to, z czym się stykam.

    > Linia dawno wymowiona, a po pudelko nikt sie nie zglosil.
    > Ba - linia ciagle jest zasilana (ale zadzwonic sie nie daje) ...

    Nawet na pogotowie?
    Mnie, jak przełączyli Sferię z CDMA na GSM/UMTS, to na starym terminalu już
    nie dało się zadzwonić, Stefan Magnetofon w słuchawce wyznawał, ze terminal
    niezarejestrowany i coś tam jeszcze. Ale, pogotowia chodziły i, o dziwo,
    Biuro Obsługi Klienta też, z czego raz skorzystałem. Bardzo udany model
    C161c, niezwykle poręczny i wygodny, tak, że można mu nawet darować jego
    minusy, których miał sporo.

    > tuner/dekoder satelitarny tez przechodzi.

    To miałeś szczęście. Mnie niestety, nie było to dane, a przepadł mi z tego
    tytułu jeden bardzo cenny dla mnie przekaz.... ale cóż, nie było wyboru...
    Ja w każdym razie uważam, że można by prawnie zastosować myk - jeśli
    operator przekaże na własność (nawet za jakimś drobnym wykupem, przecież się
    amortyzuje przy używaniu) użyczone urządzenie, gdy minie lojalka, lub w
    innej sytuacji po umówionym okresie nie dłuższym niż 2 lata, wtedy...
    zapłaci mniejszy podatek. Jestem niemal pewien, że mnóstwo takich dekoderów
    bym znajdował na fajansie, powyłuskiwało by się dyski z nich :) Bo
    operatorowi mogła by się taka sprawa opłacić, jeśli ktoś by to mądrze
    rozegrał. Może uiszczony przez opa podatek, umniejszany by był właśnie o
    wartość urządzenia, plus, dla zachęty, powiedzmy 10% wartości... kto by na
    to nie poszedł? Nie przepadło by tak cenne dla mnie nagranie (było w TVP
    Info ok 1-2 lat temu). Mojej Tepsie opłaciło się zapomnieć o użyczonym
    SDI...

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.