eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNorwegia włączyła UKF FMRe: Norwegia włączyła UKF FM
  • Data: 2017-01-18 16:39:13
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    viktorius pisze:

    >> Nie chodzi mi o możliwości techniczne, tylko organizacyjne. Ja mam
    >> umowę bezterminową, nie trzeba jej przedłużać. A oni najwyraźniej
    >> sądzą, że "bezterminowa" znaczy tyle, co "wieczna". I że klient tak
    >> traktowany sobie nie pójdzie w cholerę. Mogą się zdziwić.
    >
    > Jeśli mówimy o Netii, to wyślij @ na i...@n...pl z prośbą
    > o sprawdzenie w Superkantarku aktualnych możliwości technicznych
    > na łączu takim a takim.

    Znam ten adres, prowadziłem z nim bardzo obfitą korespondencję. Mam
    jednak taką zasadę, by rozmawiać wyłącznie o rzeczach, o których
    mam jakieś pojęcie. Nie wiem co to takie to Super-cośtam, więc nie
    będe o to pytał. Pytałem o wyższe prędkości i o VDSL. Firma nie jest
    zainteresowana jakąkolwiek zmianą.

    > O ile dobrze pamiętam, tę skrzynkę obsługują osoby, które mają
    > duużo większe doświadczenie, niż mięso armatnie z którym miałeś
    > (nie)przyjemność rozmawiania na infolinii.

    Znam ich tam chyba wszystkich z imienia i nazwiska, z osobistych
    skrzynek też mi maile przysyłali. Od rozmów telefonicznych nie są
    odcięci, więc i gadać gadałem. Jednego mi nawet do domu przysłano.
    Jest w tym dziale trache kompletnych głąbów (mam na to kwity), choć
    rozsądni też się znajdą. Są jednak całkiem bezsilni wobec matołectwa
    zarządzającego całym biznesem.

    > Nikt nie sprawdza tego z automatu, póki się nie zapytasz, to
    > nic się z tym nie dzieje. No i musisz sobie uświadomić, że
    > jeden klient więcej, jeden mniej, to nie ma różnicy.

    A ja jestem świadom, że to jednak jest różnica. Operatorom ta
    świadomość wraca nagle, gdy tylko im ten jeden klient ubywa.
    O ile zapowiedzi rezygnacji z usług w sytuacji gdy nic się
    nie zmieni nie robią żadnego wrażenia, to w chwili otrzymania
    wypowiedzenia zaczyna się wydzwanianie, namawianie do rezygnacji
    z rezygnacji itp. Pod tym względem wszystkie telekomy są podobne.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: