  • Data: 2017-01-18 14:53:11
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem że są i wiem, że obejmuje. Ale oni uważają, że to poniżej godności
    > troszczyć się o starego klienta i zaproponować mu wymianę. Albo choćby
    > przychylić się do uprzejmego pyania: czy można... Nie, nie można!

    Narzędzia są, Orange sam używa i udostępnia toola do sprawdzania
    możliwości technicznych wg nru telefonu albo ID łącza.
    Widać odległość od DSLAMa, dostępność portów i teoretyczne max
    synchronizacje.

    Sęk w tym, że często umowy są przedłużane automatycznie na tych samych
    warunkach, a tylko przy renegocjacji ktoś fizycznie kliknie w tego toola
    i sprawdzi czy się coś nie zmieniło.

    > Mam, nie zostałem powalony, poradzę sobie. Ktoś mi niedawno mówił,
    > że część sprzętu Orange ma zablokowany port 22. Nie, że nie da się
    > przekierować z zewnątrz na swój komputer w LAN. Mając taki router
    > nie da się zalogować przez SSH na żaden komputer w internecie.
    > Support nie wie co z tym zrobić, podobno to nie oni tak wymyślili,
    > więc nikt nie wie jak blokadę zdjąć. Ale żadnych działań w celu
    > pozyskania wiedzy podjąć nie zamierzają.

    25 port to pamiętam że operatorzy zablokowali, ale 22? Aż sprawdzę u
    teścia, ma VDSLa z Orange

    --
    viktorius