  • Data: 2018-11-02 09:41:27
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:prf5ra$30q$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 01.11.2018 o 16:10, J.F. pisze:

    >hm.. https://youtu.be/TKLGDOD5ayE?t=20 20 sekunda.

    Owszem, ale nie bardzo wiemy - zawsze tak jezdza, czy chwilowo, bo np
    musial zwolnic.
    Ci za nim juz nie sa tak blisko.

    >>> zapisy. Skoro zrobili ustawę o zmianie nazw z BOR na SOP i
    >Dokładnie ta sam - czystki z obejście kodeksu pracy.

    I co - zwolnili wszystkich i zatrudnili na nowo, czy przeniesli prawie
    wszyskich ?

    Bo odkad weszlismy do Unii, to celnikow zrobilo sie za duzo, dolozono
    im akcyze, co z kolei owocowalo tym, ze np z uzywanym samochodem
    trzeba bylo po urzedach biegac. Teraz PiS mial ambitniejsze plany
    uszczelnienia ... to moze jednak naturalna zmiana ?

    >Pracownik robi ci mu każą,

    "ale jak ja moge zwiekszych wydatki, jesli pieniedzy brakuje"

    > a normalnie, żeby go zwolnić trzeba napisać uzasadnienie. Tak sobie
    > wymyśliło państwo.

    "nie wykazal sie kreatywnoscia wymagana na stanowisku" ... czy "nie
    pasuje do nowych wymogow politycznych".
    A moze "nie rozumie suwerena" :-)

    >Teraz to bezczelnie obchodzi i wyjmuje ludzi spod prawa i prawa do
    >sądu. Za to nalezy się kop w ryja. Rozumiesz, że państwo które
    >otwarcie i bez krępacji łamie umowy, które same na ludziach wymusiło
    >(bo państwo stoi za kodeksem pracy) ma zerową wiarygodność? Dla mnie
    >jest to powód, żeby państwo traktować jak wroga i przez zasadę
    >wzajemności nie mieć żadnych skrupułów - jak jest okazaja to trzeba
    >od państwa próbowac uzyskać "rekomnpensatę".

    Wygrac wybory, znow sie dorwac do stanowiska i czym predzej wyplacic
    sobie nagrode :-)

    >Większe kurewstwo.

    Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?
    Czy nie za 3 tys /mc ...

    J.