    From: Tomasz Bątor <m...@k...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: No i koniec z dyskami Samsunga.
    Date: Wed, 7 Dec 2011 18:36:36 +0100

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 21:34:27 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > 1) BSODów u mnie nie ma. Ani nie mam ich na Windows, ani
    > na Linuksie. Oczywiście "nie mam" w sensie, że są czymś

    U siebie przeczuwam problemy z pamięciami - niegdyś memtest wyrzucał parę
    błędów, ale później przestał. Komputer może działać stabilnie tygodniami,
    ale czasem przeżywa nokaut.

    > 3) W tej chwili dysk twardy u mnie nie pracuje w ogóle, poza
    > bezczynnym kręceniem się. I tak jest przez jakieś 95% cza-
    > su prawdopodobnie (nie mierzyłem, szacuję). SSD zatem nic
    > przez 95% czasu nie da ;) Może mam dziwny sposób wykorzy-

    Nie wiem, mnie czegoś takiego nigdy nie udało się osiągnąć. Trzymam system
    raczej czysty, nie instaluję byle czego, serwisy w tle chodzą tylko wybrane
    (żadnego indeksowania czy prefetchingu) ale odkąd pamiętam Windows mielił
    dyskiem praktycznie bez przerwy. Przesiadkę na SSD w głównym stopniu
    sprowokowała Vista - to co wyczyniała z moim dosyć głośnym Raptorem to była
    masakra.

    Teraz mam spokój. Nie tylko nie odczuwam tego co się dzieje w tle, ale
    uruchamianie/instalacja różnego rodzaju aplikacji jest błyskawiczna (parę
    rzeczy trzymam jeszcze na HDD, więc mam porównanie)

    t.

    ps. kij w oko Onetowi za wyłączenie news.onet.pl

    --