  • 1. Data: 2011-04-20 12:18:01
    Temat: No i koniec z dyskami Samsunga.
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>

    Seagate ich kupił za około 1,4mld $.
    Ciekawe czy przejmują także obsługę gwarancyjną.

    Marek

  • 2. Data: 2011-04-20 13:09:04
    Temat: Re: No i koniec z dyskami Samsunga.
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Seagate ich kupił za około 1,4mld $.
    > Ciekawe czy przejmują także obsługę gwarancyjną.

    Szit. A to takie dobre i szybkie dyski byly.

    Podobno WD ma kupic Hitachi.

    To co, zmaleje konkurencja na rynku, 2 "marki" wypadną.

  • 3. Data: 2011-04-20 13:48:22
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam>

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w

    > Seagate ich kupił za około 1,4mld $.
    > Ciekawe czy przejmują także obsługę gwarancyjną.

    Fatalna informacja :( Byłem bardzo zadowolony z tych dysków a teraz nie
    wiadomo jak będzie.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2011-04-20 14:09:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marek" <brak@email_no_spam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w

    > Fatalna informacja :( Byłem bardzo zadowolony z tych dysków a teraz nie
    > wiadomo jak będzie.

    No ale co myslicie, ze zamkna te fabryki? Bez przesady.

  • 5. Data: 2011-04-20 16:16:23
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-20 14:18, 4CX250 pisze:
    > Seagate ich kupił za około 1,4mld $.
    > Ciekawe czy przejmują także obsługę gwarancyjną.

    Nie ma się co przejmować, roszady na rynku dysków były od dawna.
    Z powodu ciągle rosnącego zapotrzebowania na szybkość i pojemność nie ma
    obaw, że technologie zostaną zastopowane.
    P.

  • 6. Data: 2011-04-20 16:18:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    > No ale co myslicie, ze zamkna te fabryki? Bez przesady.

    Jakoś Maxtor zniknął po przejęciu przez seagshit.

  • 7. Data: 2011-04-20 16:30:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jakoś Maxtor zniknął po przejęciu przez seagshit.

    Zamkneli fabryki?

  • 8. Data: 2011-04-20 17:44:22
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 20-04-2011 16:09, Ghost pisze:
    > No ale co myslicie, ze zamkna te fabryki? Bez przesady.

    Ale co z tego, że fabryki zostaną? Fabryka to hala + maszyny + ludzie do
    obsługi. Żeby wyprodukować niezawodne, innowacyjne i chwalone przez
    konsumentów produkty trzeba coś więcej niż mieć dobrą fabrykę. To jest
    kwestia pewnej filozofii produkcji, kontroli jakości i innych czynników.
    Seagate raczej wprowadzi swoje standardy w tych fabrykach aniżeli
    zaczerpnie z dotychczasowej jakości dysków Samsung. Gdyby było inaczej,
    to w Bielsku Białej Fiat by nie produkował Fiatów o jakości Fiata
    włoskiego (albo nawet lepszej), tylko produkował Fiaty o jakości
    polskich Maluchów z lat 80-tych.

    --
    .B:artek.

  • 9. Data: 2011-04-20 17:54:35
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-04-20 19:44, .B:artek. pisze:
    > to w Bielsku Białej Fiat by nie produkował Fiatów

    Bo nie produkuje.
    W BB powstają silniki diesla do fiatów i opli.
    P.

  • 10. Data: 2011-04-20 18:18:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości

    > Ale co z tego, że fabryki zostaną? Fabryka to hala + maszyny + ludzie do
    > obsługi.

    Nie - fabryka, to calosc kultury.