eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon Polska - oświadczenieRe: Nikon Polska - oświadczenie
  • Data: 2010-05-10 16:58:56
    Temat: Re: Nikon Polska - oświadczenie
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    b...@n...pl wrote:

    > On 05.05.2010 17:13, Marek Dyjor wrote:
    >> januszek wrote:
    >>> slawmir napisał(a):
    >>>
    >>>> http://fotopolis.pl/index.php?n=10813
    >>>
    >>> "Nikon" to znak towarowy, ma swojego wlaściciela. Dlaczego uważacie,
    >>> że ten właściciel nie może dysponować swoją właśnością?
    >>>
    >>> Zrozumiałbym protesty np po tym jakby zarządał tantiem za każde
    >>> zdjęcie wykonane aparatem z tym logo lub też pozywał o kary za
    >>> zdrapanie lub zaklejenie znaczka ale w omawianych tu sytuacjach
    >>> sprawa jest IMO jasna i klarowna.
    >>
    >> w teorii wsjo jest OK ale...
    >>
    >>
    >> pozostaje kwestia wizerunkowa, a działania firmy Nikon Polska nie
    >> poprawiaja wizerunku firmy.
    >>
    >> widać ewidentnie ze są one retorsją za krytykę. widać ewidentnie że jest
    >> to swoista kara za wyrażanie swojego zdania.
    >>
    >>
    >
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/419686,nikon_
    kolejna_ofiara_zemsty_internautow.html
    >
    > Jak widać gazety zaczęły też o tym pisać.
    >
    > wer
    Co za palant to pisał. Po przeczytanie pierwszego zdania wiadomo, że artykuł
    niewiele będzie miał wspólnego z rzeczywistością:
    - "konsumenci [..] przypuścili jadowity atak" - po co ten przymiotnik,
    dodatkowo mający niewiele wspólnego z tematem; żeby było bardziej
    dramatycznie? Poza tym nikt nie przypuścił żadnego ataku,
    - "warowne prawnikami i firmami PR, największe koncerny są bezsilne" -
    dramatyzujący patos (niestety żałosny),
    - "kleni szukający odwetu" - odwetu? Jak ktoś opisuje swoje doświadczenia z
    serwisem, a potem wyraża swoją opinię na temat postępowania firmy, to szuka
    odwetu?
    - "w rezultacie wrogich komentarzy przybywa" - nie wystarczy negatywnych czy
    nieprzychylnych, musi być "wrogich",
    - "Sprawa zapewne szybko by ucichła, gdyby firma zabroniła wykorzystywania
    logo i posunęła się nawet do kasowania komentarzy osób, które do ich nakazu
    się nie zastosowały." - czy autorowi na pewno chodziło o to, co napisał?
    Dobrym zwyczajem jest przeczytanie własnego tekstu po napisaniu,
    najwidoczniej autorowi się nie chciało.

    Generalnie pismak nie ma pojęcia o co chodzi, pisze byleby coś napisać, im
    bardziej dramatycznie, tym - według niego - lepiej. Ale w sumie swój cel
    osiągnął: komentarzy sporo, informacja o artykule roznosi się po internecie,
    liczba odwiedzin wzrośnie. Treść jest nieważna.

    JaromirD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: