  • Data: 2012-02-22 21:46:06
    Temat: Re: Nikon D800 oficjalnie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > O ile się coś nie wydarzy niespodziewanego :) Np. chińska matryca
    > aps-c pojawi się w trzech pseudo lustrzankach za śmieszne pieniądze i
    > jakichś eivlkach. Póki co cena pełnej klatki jest raczej dość
    > sztuczna jak dla mnie i uzasadniona głównie marketingowo.

    bosz...

    popatrz jaka ma powierzchnie matryca FF a jaka APS-C...

    potem popatrz ile takich matryc wchodzi na wafel nawet duży.

    i teraz dalej. Struktura aby mogłą pójśc do aparatu musi byc pozbawiona wad
    jak masz wielką strukturę to jest wiekszy odpad, co za tym idzie z jednego
    wafla masz znacznei mniej dobrych struktury FF niż APS-C.

    i to niestety limituje ceny FF a także powoduje że dupki do średniego też
    kosztuja majątek, jeszcze większe spady.

    Coś mi jeszcze świta że struktury sie naświetla po jednej kolejno i im
    więsza struktura tym trudniej jest uzyskać dobre naswietlenie ale tego nei
    ejstem w 100% pewien.