  • Data: 2009-09-30 12:59:09
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nieznajomy wrote:

    > Mantrę o kiepskich warunkach to raczej ty powtarzasz w każdej
    > wypowiedzi.
    >
    > FOTOGRAFIA - rysowanie światłem , w swobodnym przekładzie. Zastanów
    > się nad tym przez chwilę.

    No i co z tego wynika? Nic.

    > Jeśli przychodzisz na zachód słońca 5 minut po nim, to faktycznie bez
    > D90, D300, D700, D3 faktycznie nic nie zwojujesz, tylko czy w
    > fotografi chodzi o przychodzenie 5 minut po fakcie?

    Dalej dobieraj idiotyczne przykłady. Jeżeli fotografia kończy się dla
    Ciebie na fotografowaniu zachodów słońca to nic dziwnego, że każdy
    aparat jest dobry dla Ciebie.
    Po co firmy produkują serie pro aparatów? Wystarczy przecież podstawowy
    model. I nadal nie podałeś żadnego argumentu. Bzdurzysz tylko. Jak
    zaczniesz fotografować w manualu to docenisz np. dwa pokrętła
    sterowania. W ciemnym lesie docenisz wstępne podnoszenie lustra, w
    ciemnych pomieszczeniach gdzie nie wolno korzystać z lustra docenisz
    mniej szumiącą matrycę przy wyższych ISO. Przy robieniu sesji z modelką,
    która ma ograniczony czas docenisz zapis kilku predefiniowanych WB,
    docenisz śrubokręt w body. W czasie fotografowania wyścigów
    samochodowych, zawodów sportowych docenisz więcej punktów autofokusa,
    szybsze zdjęcia seryjne. Przy długich manualnych obiektywach docenisz
    ostrzenie w LV. Można jeszcze tak długo ciągnąć. Aparat ma nie
    przeszkadzać w robieniu zdjęć, a często proste modele zaczynają
    przeszkadzać.

    wer

    P.S. Miałem już trochę różnych aparatów i zmiany następowały dlatego, że
    czegoś mi brakowało.