  • Data: 2022-04-27 13:43:51
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/04/2022 12:10, J.F wrote:
    > Przychodzi prokurator i wyjasnia, kto pomylil.

    A jak pomylił się kątomierz bo się śrubka odkręciła? I gdzie można
    znaleźć prokuratorów bez nadwagi, mieszczących się w kamizelkę
    kuloodporną, chętnych do śledztwa w warunkach bojowych?

    > Z dronem tez tak moze, wiec lepiej kupic zagraniczny.
    > Choc niby ten Miedzynarodowy Trybunał to międzynarodowy,
    > mogłby prezesów i programistów scigac :)

    Ma, mógłby nawet pogrozić im palcem!

    Ja osobiście wsadził bym nieprzyjacielskie wojsko do więzienia za takie
    pomyłki. Albo uchawlił jakąs uchwałę, że drony nie powinny się mylić, a
    jak się pomylą, to trzeba grzecznie przeprosić i wpłacić na głodujace
    dzieci w Japonii, ale ogólnie to nie powinny.

    W ogóle mylenie się w wojsku powinno być zakazane, to nie przelewki.