  • Data: 2022-04-27 22:38:50
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.04.2022 21:48, heby wrote:

    > A kto jej przestrzega? I dlaczego to ważne aby wygrać wojnę
    > *przestrzegając*? Ktoś to potem rozlicza? Bozia?

    Albo się ma jakieś zasady albo się nie ma.

    > A ten od dronów nie? Dlaczego nie?

    No tłumaczę ci, że zawsze może swoją niekompetencję, niemoralność -
    wszystko jedno co - tłumaczyć że dron się pomylił.

    > Nie w nadziei, tylko w wyniku rozpoznania. Za pomocą innego drona. Chyba
    > nie myślisz głupio, że ten atak ma polegać na wpuszczeniu w ciemno.
    > Stado dronów ma za zadanie:
    >
    > a) trafić precyzyjnie w cel i tylko tam

    a jak nie rozpozna?

    > b) zredukować koszt operacji do kilku tanich granatów przeciwpancernych

    ha ha ha... a dron to niby wrócić ma? - ja cały czas rozumiałem, że
    mówimy o dronach kamikadze... a to nawet jeszcze ciekawiej ;)
    Czyli dron ma zrzucić granat jak rozumiem - niekierowany?
    No to musi tak z kilku, max kilkunastu metrów - inaczej nie trafi.
    A załoga w tym czasie to spać będzie... aha.

    > c) zaskoczyć *synchronicznością* ataku

    Może za pierwszym razem...
    A te drony to skrzydlate mają być czy *koptery?

    > d) atakować miejsca w których wiadomo, że stacjonuje wróg

    czyli do obrony to tak średnio się nadają, bo wróg się cały czas
    przemieszcza.

    > Ba, jak wiadomo co wróg ma, to można zaprogramować żeby zniszczyć
    > czołgi, ale zachować działa.

    Widziałeś w ogóle jak powinno wyglądać pole walki i gdzie są czołgi a
    gdzie artyleria?

    --
    Mirek.