  • 301. Data: 2014-10-16 19:31:48
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com>

    Miłego dnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 302. Data: 2014-10-16 19:33:26
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-16 19:24, Sylwester Zarębski pisze:
    > Dnia Thu, 16 Oct 2014 19:15:46 +0200, mt napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Co nie zmienia faktu, że producent popełnił błąd (nadal nienaprawiony),
    > który może służyć za podstawę do wniesienia sprawy do sądu. Może, bo
    > polskie prawo jest niejednoznaczne w tej kwestii.

    Ale nie tylko na polskiej stronie Sony tak jest oznaczona zgodność,
    spróbuj tak zrobić chociażby w Niemczech i pokaż co ugrałeś, skoro
    polskie prawo jest takie be.

    --
    marcin

  • 303. Data: 2014-10-16 19:34:12
    Od: trolling tone <az_anyad@org>

    W dniu 2014-10-16 o 19:24, mt pisze:

    > I które dostałeś pół roku po kupnie obiektywu, więc tego nie mogłeś
    > wiedzieć wcześniej.

    Tak obserwuję to twoje zaangażowanie, czy raczej zacietrzewienie
    w ściganiu domniemanego oszustwa - pozwól, że zadam pytanie:
    jesteś pracownikiem Sony czy zwyczajnie masz naturę ormowca?

  • 304. Data: 2014-10-16 19:35:57
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-16 19:31, Marek pisze:
    > Miłego dnia.

    Jest już wieczór durniu, nawet tego nie wiesz?

    --
    marcin

  • 305. Data: 2014-10-16 19:38:38
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-16 19:34, trolling tone pisze:

    > Tak obserwuję to twoje zaangażowanie, czy raczej zacietrzewienie
    > w ściganiu domniemanego oszustwa - pozwól, że zadam pytanie:
    > jesteś pracownikiem Sony czy zwyczajnie masz naturę ormowca?

    Ani jedno ani drugie, tylko przez takich cwaniakujących cieci jak
    wątkotwórca ten kraj wygląda jak wygląda, no ale skoro tobie taka
    postawa odpowiada, to cóż...

    --
    marcin

  • 306. Data: 2014-10-16 19:40:01
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 16 Oct 2014 19:30:55 +0200, mt napisał(a):

    > W dniu 2014-10-16 19:21, Sylwester Zarębski pisze:
    [...]
    > A co to znaczy współdziałanie zdegradowane? Pasują mechanicznie do
    > siebie? Pasują. AF działa? Działa. Automatyka przysłony i pomiar światła
    > działają? Działają. Zdjęcia wykonuje? Wykonuje.

    Jaja sobie robisz z poważnej sprawy? Jeśli taki masz zamiar, to nie
    widzę sensu dyskusji.

    > Ale wystarczy, że sprawdzi chociaż parametry kupowanego przedmiotu by
    > nie mieć wątpliwości. Ta tabela kompatybilności nie przedstawia żadnych
    > parametrów obiektywów.

    Nie musi. Tym bardziej, że stwierdzenie "obiektyw APS-C" nadal nic nie
    mówi, np. tego, że nie będzie działać z aparatem FF jak obiektyw FF bez
    przechodzenia w tryb APS-C. A może masz to napisane?

    [...]
    > A na co kwalifikuje się próba wyłudzenia rekompensaty za szkło, którego
    > nie sprawdzał przy kupnie czy jest zgodne?

    A na co kwalifikuje się pieprzenie głupot przez imć MT?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 307. Data: 2014-10-16 19:41:06
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 16 Oct 2014 19:35:57 +0200, mt napisał(a):

    > Jest już wieczór durniu, nawet tego nie wiesz?

    Chamstwu mówimy zdecydowane nie. Plonk.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 308. Data: 2014-10-16 19:42:57
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Thu, 16 Oct 2014 19:33:26 +0200, mt napisał(a):

> [...]
    > Ale nie tylko na polskiej stronie Sony tak jest oznaczona zgodność,
    > spróbuj tak zrobić chociażby w Niemczech i pokaż co ugrałeś, skoro

    Nigdzie nie napisałem, że jest be, tylko niejednoznaczne. Nie umiesz
    czytać czy celowo trolujesz?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 309. Data: 2014-10-16 19:43:42
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-16 19:40, Sylwester Zarębski pisze:

    > A na co kwalifikuje się pieprzenie głupot przez imć MT?

    Na razie to ty pierdolisz jak potłuczony, ale to nic nowego.

    --
    marcin

  • 310. Data: 2014-10-16 19:44:11
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-16 19:41, Sylwester Zarębski pisze:

    > Chamstwu mówimy zdecydowane nie. Plonk.

    To spierdalaj w podskokach. Szybciuteńko.

    --
    marcin