  • 251. Data: 2014-10-15 13:44:31
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-10-15 o 12:06, mt pisze:

    > Na razie to ty pieprzysz jak potłuczony.

    No to skoro nie dojdziemy do porozumienia to nie ma sensu gadać, prawda?

    Jest godzina 13:43, na to Ty: łżesz, jest 13:44. I tak do rana :-D Super
    dialog. Baw się w ten sposób z kimś innym, ja wymiękam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 252. Data: 2014-10-15 14:10:09
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-15 13:41, Marek pisze:

    > Nie kupowałem żadnego szkła lecz Sony A77VQ. To po pierwsze.

    "2 lata temu kupiłem aparat fotograficzny Sony Alfa 77VQ z obiektywem
    SAL1650."
    Nie zainteresowało cię, co to za obiektyw jest w zestawie?

    > Po drugie oczekiwałem rekompensaty a nie konkretnie obiektywu.

    Znowu kłamiesz:
    "Napisałem reklamację w tej sprawie... Zaproponowałem... wymianę na inne...

    > Po trzecie: w instrukcji nie jest napisane, że nie nadaje się ono A99
    > choćby dlatego, że A99 nie był wtedy produkowany

    W instrukcji pierwsze zdanie mówi o tym, że szkło jest na aps-c.

    > Teraz wiem, 2 lata temu - nie. To dla ścisłości choć nie wiem czy ma to
    > znaczenie.

    Po raz kolejny kłamiesz, ponoć przed zakupem chociażby drugiego
    obiektywu już wiedziałeś (czyli co najmniej pół roku temu):
    "kupowałem obiektywy oznaczone w sklepie Sony jako SALxxxx a nie DT xxxx"
    "Gdybym zauważył symbol DT w opisie, to zapewne skojarzyłbym, że jest
    błąd na stronie producenta."

    > Czytałeś w ogóle wątek otwierający? Wydaje mi się, że olałeś to. Gdzie w
    > nim napisałem, że oba obiektywy kupiłem z myślą o A99, a już w
    > szczególności gdy A99 wtedy nie był produkowany???

    No i znowu kłamiesz:
    "kupowałem obiektywy oznaczone w
    sklepie Sony jako SALxxxx a nie DT xxxx i w dodatku błędnie oznaczone
    (co Sony potwierdza) jako "w pełni zgodne" z A99."
    Czyż nie stwierdzasz tu wyraźnie, że kupowałeś obiektywy (czyli oba)
    jako w pełni zgodne z A99?

    > Cytuję punkt 4ty wątku otwierającego bo mimo mojej zachęty zignorowałeś
    > go a komentujesz:
    >
    > "- Pół roku temu kupiłem obiektyw stałoogniskowy SAL80F18. Przed zakupem
    > zweryfikowałem kompatybilność z Sony A99V w tym miejscu (...)"

    Co to za szkło SAL80F18?

    > Wydrukuj sobie wątek otwierający i NIC WIĘCEJ bo Ci się wszystko myli!
    > Komentuj wyłącznie ten wątek bo całości dialogu nie ogarniasz. Wyrywasz
    > fragmenty z kontekstu i się nimi rajcujesz i co gorsze - wykorzystujesz
    > to do uwłaczania mi (w innym miejscu dyskusji).

    Bo co chwilę podajesz inne wersje, przeczysz sam sobie, kłamiesz na potęgę.

    > sprzedałem początkowo aparat wraz z obiektywem. Klient przyjechał do
    > mnie ale chciał abym opuścił ze 150 zł. Wcześniej z kolei
    > dowiedziałem się czytając na sony.pl, że obiektyw, który posiadam
    > (16-50 - abyś się nie czepiał) jest w pełni zgodny z A99.

    Skoro wcześniej (czyli przed sprzedażą) dowiedziałeś się, że rzekomo
    16-50 jest na ff, to po co chciałeś go sprzedawać w zestawie? Znowu
    bredzisz.

    --
    marcin

  • 253. Data: 2014-10-15 15:01:28
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-10-15 o 14:10, mt pisze:

    > "2 lata temu kupiłem aparat fotograficzny Sony Alfa 77VQ z obiektywem
    > SAL1650."
    > Nie zainteresowało cię, co to za obiektyw jest w zestawie?

    Sony Alfa 77VQ to aparat z tym obiektywem. Tak się nazywa jeden produkt.
    Aparat bez obiektywu nazywa się Alfa 77V.

    A teraz przytoczę Twoje pytanie w wypowiedzi wyżej:

    "Czy kupując 16-50 wiedziałeś jaki obiektyw kupujesz (w sensie aps-c czy
    ff)? "

    Czy pytanie nie wydaje Ci się identyczne do w/w? Odpowiedziałem wtedy:

    "Szczerze mówiąc nie, bo był w zestawie. Wtedy nawet nie wiedziałem, że
    różne obiektywy robi się pod APSC / FF."

    Widzę, że nawet nie pamiętasz tego co sam 2h wcześniej napisałeś. Wybacz
    ale ucinam dialog. Staram się być uprzejmy mimo Twoich poprzednich
    obelg. Staram się być cierpliwy odpowiadając kulturalnie na pytania.
    Jednakże naruszasz moje pokłady cierpliwości. Nie mam czasu jak
    katarynka powtarzać wszystkiego w kółko.

    Intrygujące jest to, że zarzucasz mi kłamstwo cytując moje własne słowa
    z tejże dyskusji jako kontrargument do tego co powiedziałem. :-D
    Wychodzi na to, że okłamuję sam siebie i to w jednym zdaniu! :-D

    Kończmy temat.

    P.S.
    Ila masz lat? Obstawiam, że 16-18.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 254. Data: 2014-10-15 15:14:18
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-15 15:01, Marek pisze:
> [...]
    >
    > "Szczerze mówiąc nie, bo był w zestawie. Wtedy nawet nie wiedziałem, że
    > różne obiektywy robi się pod APSC / FF."

    A później napisałeś, że nie kupowałeś żadnego obiektywu 2 lata temu,
    masz schizofrenię?
    Co wypowiedź, to opowiadasz inne historie, zarzucasz firmie Sony
    nieuczciwe praktyki samemu będąc zwykłym ordynarnym cwaniaczkiem
    próbującym skubnąć firmę na kasę. Jesteś na tyle głupi, że przez 2 lata
    nie wiedziałeś nawet jaki masz obiektyw (sprawdzenie tego zajmuje
    minutę), więc już przestań się tu użalać, bo co wypowiedź, to robisz z
    siebie większego kretyna.

    --
    marcin

  • 255. Data: 2014-10-15 15:18:38
    Od: Marek <p...@s...com>

    Miłego dnia i więcej radości z życia! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 256. Data: 2014-10-15 17:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > Jesteś na tyle głupi, że przez 2 lata
    > nie wiedziałeś nawet jaki masz obiektyw

    O, nowoczesne wychowanie wychodzi...

  • 257. Data: 2014-10-15 18:35:20
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-15 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > O, nowoczesne wychowanie wychodzi...

    Nie nowoczesne wychowanie, tylko nazywanie rzeczy po imieniu. A
    wychowanie mam jeszcze z tej "złej" epoki.

    --
    marcin

  • 258. Data: 2014-10-15 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik mt f...@i...pl ...

    > Nie nowoczesne wychowanie, tylko nazywanie rzeczy po imieniu.

    Czasami trzeba ale czy akurat teraz...
    Niewiedza nie jest przejawem głupoty...

    > wychowanie mam jeszcze z tej "złej" epoki.

    To moze trzeba reklamacje złożyc u rodziców?

  • 259. Data: 2014-10-15 20:04:23
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-10-15 11:34, Marek wrote:
    > Ze mną rozmawia przedstawiciel Sony.

    Rozmawiał z Tobą człowiek na call center, a nie "przedstawiciel Sony".
    Ten człowiek może nawet nie być pracownikiem Sony, bo mogą korzystać
    z outsourcingu takich usług.

    > korespondencji. Tym razem z Sony w Berlinie, bo podobno tam mają jakąś
    > komórkę nadrzędną. Osoba z supportu klienta odpisała mi, że wykonała
    > zrzuty ekranu z w/w błędem autoryzując jego wiarygodność w celu
    > konsultacji z działem prawnym. Od nich też dostałem, że mam się cmoknąć
    > powołując się na regulamin strony WWW, gdzie za nic nie odpowiadają.
    > Tego korespondowania było jeszcze więcej ale nie będę forum zarzucał.

    No widzisz. Mogłeś nas posłuchać i dawno dać sobie spokój. Kilka osób
    Ci wielokrotnie powtarzało o regulaminie strony.
    Musiałeś aż od prawników z Niemiec to usłyszeć, żeby uwierzyć.
    No chyba że nie wierzysz i planujesz walczyć dalej...

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 260. Data: 2014-10-15 20:11:58
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-10-15 08:33, Marek wrote:
    > Każdy system jest wygaszany - to kwestia czasu.

    "Jest wygaszany" <> "zostanie wygaszony".

    Nie każdy producent przyznaje się, że raczej nie będzie już pracował
    nad nowymi obiektywami do danego bagnetu. I tak dalej.
    Poważnie nie zauważyłeś, że Sony przerzuciło się na E? Nawet w wywiadach
    z Photokina szczególnie nie kryją się z tym ich przedstawiciele.

    > Poprzez nie zakopywanie sprawy tak długo jak się da.

    Będziesz tu dalej tworzył wątki o złym Sony i tak zrealizujesz
    swoje "obrażenie"?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski