    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Date: Wed, 15 Oct 2014 15:01:28 +0200
    <m1120l$su3$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <m146i8$ml4$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <m16fbm$rm2$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <m1g2sm$obv$1@news.icm.edu.pl> <m...@i...localdomain>
    <543d9a73$0$12643$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1l65k$ehc$1@news.icm.edu.pl>
    <543e31a6$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1lej4$mod$1@news.icm.edu.pl>
    <543e4042$0$23728$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1lg38$vp9$1@news.icm.edu.pl>
    <543e466a$0$12235$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1lmhr$om8$1@news.icm.edu.pl>
    <543e6428$0$7708$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-10-15 o 14:10, mt pisze:

    > "2 lata temu kupiłem aparat fotograficzny Sony Alfa 77VQ z obiektywem
    > SAL1650."
    > Nie zainteresowało cię, co to za obiektyw jest w zestawie?

    Sony Alfa 77VQ to aparat z tym obiektywem. Tak się nazywa jeden produkt.
    Aparat bez obiektywu nazywa się Alfa 77V.

    A teraz przytoczę Twoje pytanie w wypowiedzi wyżej:

    "Czy kupując 16-50 wiedziałeś jaki obiektyw kupujesz (w sensie aps-c czy
    ff)? "

    Czy pytanie nie wydaje Ci się identyczne do w/w? Odpowiedziałem wtedy:

    "Szczerze mówiąc nie, bo był w zestawie. Wtedy nawet nie wiedziałem, że
    różne obiektywy robi się pod APSC / FF."

    Widzę, że nawet nie pamiętasz tego co sam 2h wcześniej napisałeś. Wybacz
    ale ucinam dialog. Staram się być uprzejmy mimo Twoich poprzednich
    obelg. Staram się być cierpliwy odpowiadając kulturalnie na pytania.
    Jednakże naruszasz moje pokłady cierpliwości. Nie mam czasu jak
    katarynka powtarzać wszystkiego w kółko.

    Intrygujące jest to, że zarzucasz mi kłamstwo cytując moje własne słowa
    z tejże dyskusji jako kontrargument do tego co powiedziałem. :-D
    Wychodzi na to, że okłamuję sam siebie i to w jednym zdaniu! :-D

    Kończmy temat.

    P.S.
    Ila masz lat? Obstawiam, że 16-18.

    --