  • Data: 2014-10-20 11:02:42
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Montag, 20. Oktober 2014 10:43:57 UTC+2 schrieb mt:

    > Kierunkowość nie implikuje pełnej bądź nie zgodności.

    " i " zgodny z ograniczeniami".

    > I nie jest. W pełni zgodny jest obiektyw z korpusem a nie na odwrót,
    >
    > zacznij w końcu to rozróżniać.

    > To w takim razie j.w. Obiektyw jest w pełni kompatybilny z korpusem,
    >
    > natomiast korpus nie jest w pełni kompatybilny z obiektywem.

    A=B ale B rozne od A. i oto sa skutki , ze sie nie mozna porozumiec.

    ja wole rzeczy nazywac tak jak jest to w zeczywistosci - zgodnosc ograniczona ( do
    formatu aps).

    bez znajomosci etyki , filozofii , logiki , historii , literatury , matematyki ,
    fizyki itd itp nie mozna sformulowac dobrych praw.
    prawa reguluja funkcjonowanie spoleczenstwa.
    bez tej wiedzy spoleczenstwa upadaja , zostaja zdominowane , przez inne, ktore te
    wiedze posiadajace , gdyz lepiej, spraweniej funkcjonuja.

    jesli kazdy bedzie sobie interpretowal niejasne , nielogiczne sformulowania jak chce
    to dochodzi do chaosu.

    wyobraz sobie ze tamron na swojej stronie podaje ze t 17-50 /2,8 jest w pelni zgodny
    z canoném 5. toz by go zjedli.

    wyobraz sobie ze sigma dla swoich obiektywow DC podaje , ze sa w pelni zgodne z
    aparatami FF - toz by na niej zdrowo myslacy ludzie nie zostawili suchej nitki.

    A sony to robi.

    ale masz prawo do wlasnych interpretacji, to atrybut suwerenu- prawo dowolnego
    postrzegania rzeczywistosci .